ادامه یکه‌تازی اکران آنلاین

مجازیست- با گذشت بیش از ۳۰ روز از اکران آنلاین دو فیلم «زیرنظر» و «مهمانخانه ماه‌ نو» که ادامه‌دهنده مسیر سینمای آنلاین بودند، اکران این دو فیلم با اعلام آمار نهایی فروش آنلاین به پایان رسید.

با توجه به این توافق در طرح سینمای آنلاین که فرصت ۳۰ روزه نمایش برای فیلم‌ها در نظر گرفته شده، نمایش دو فیلم زیرنظر و مهمانخانه ‌ماه‌ نو در بستر آنلاین توسط سرویس‌های وی‌اودی به پایان رسیده است.«زیرنظر» و «مهمانخانه ‌ماه ‌نو» که بعد از «خروج» و «طلا» به طرح اکران آنلاین پیوستند، پس از فروش بیش از ۱۵۵ هزار و ۸۶ بلیت در مجموع دو فیلم و دو پلت‌فرم، از این پس به شبکه نمایش خانگی وارد خواهند شد.

این میزان فروش در حالی رقم خورده که مجموع فروش «مهمانخانه ‌ماه‌ نو» برابر ۱۱ هزار و ۳۶۴ بلیت و مجموع فروش «زیرنظر» برابر ۱۴۳ هزار و ۷۲۲ بلیت است. همچنین این دو فیلم روی هم رفته بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش را پشت‌سر گذاشتند که با وجود تعطیلی سینماها به رونق این صنعت و برگشت آنی سرمایه سینماگران منجر شده است. از طرفی با توجه به معیارهای تعیین تعداد تماشاگر در شبکه نمایش خانگی و درنظر گرفتن ۵/ ۲ تماشاگر به ازای هر بلیت، در مجموع برآورد می‌شود بیش از ۳۸۰ هزار تماشاگر این دو اثر را به کمک طرح اکران آنلاین تماشا کرده‌اند.

با این حال افزایش تعداد تماشاگران این دو فیلم و تمام فیلم‌هایی که در طرح اکران آنلاین حضور دارند پس از پایان دوره ۳۰ روزه نمایش ادامه خواهد داشت، چرا که پس از پایان اکران آنلاین، فیلم‌ها با طی روندهای اجرایی به بخش شبکه نمایش خانگی نماوا و فیلیمو نیز اضافه خواهند شد. به این ترتیب پس از تماشاگرانی که با خرید بلیت آنلاین این فیلم‌ها را تماشا کردند، سایر کاربران سرویس‌های وی‌اودی نیز می‌توانند با گذشت چند روز دسترسی درون‌پلت‌فرمی به این دو محتوا داشته باشند.

/اقتصاد ایران/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.