خوشحالم کنترل می‌شوم

مجازیست- علی صبوری در گفت‌وگو با جام جم:

  • دوست دارم کنترل شوم؛ وقتی فردی ساختارشکنی می کند با مخالفانی هم رو به رو هست و برای من که در فضای مجازی فعالیت داشته ام، خوب است کنترل شوم و در مسیر درست قدم بر دارم. از مدیران رسانه به خاطر اعتمادی که به من داشتند و برایم فضای تازه ای را باز کرده اند، تشکر می کنم.
  • بنابراین چرا ناراحت باشم از اینکه در مسیر درست قدم برمی دارم. اگر من درست رفتار کنم، جوان گرایی بیشتر پیگیری می شود و به دیگر جوانان اعتماد می شود. ضمن اینکه من کمدین هستم و فرد سیاسی نیستم. فقط دوست دارم به واسطه کمدی هایم مردم را بخندانم. اتفاقاً خوب است که از بیرون کنترل می شوم و کارهایم در چهارچوب باشد و بدون مجوز کاری را انجام ندهم.
  • متاسفانه اینستاگرام منجر به شکل گیری حاشیه می شود، اما در تلویزیون آنچه اهمیت دارد، بی حاشیه بودن است. افرادی در تلویزیون موفق هستند که بدون حاشیه هستند. در مجموع اگر هم بخواهم در اینستاگرام فعالیتی داشته باشم، حتماً با مجوز صدا و سیما انجام می دهم. ممنونم از رامبد جوان که من را جدی گرفت. از مدیران قدردانی می کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند.
  • من در ماه ۵۰۰ میلیون درآمد دارم. ولی این طور نیست که کل این درآمد در این جیبم برود. به عنوان مثال من کلیپی می سازم که بابت آن ۱۵۰ میلیون دریافت می کنم، اما چون برای ساخت از عوامل سینمایی استفاده می کنم، ۲۴۸ میلیون هزینه می کنم. من به خاطر پول کار نمی کنم، بلکه به خاطر علاقه ام فعالیت دارم. بگذارید برایتان مثال دیگری بزنم. وقتی شما پای حرف معلمان می نشینید آنها از درآمد کم گلایه می کنند، اما من ۲۰۰ معلم را می شناسم که ماهیانه ۸۰۰ میلیون درآمد دارند. به هر حال در هر شغلی افرادی شاخص هستند و درآمدهای بالا دارند. در اینستاگرام هم این طور نیست که همه این درآمد را داشته باشند. تعداد شاخصان کم هست. شما فکر می کنید پر در آمدترین فرد در یوتیوب چه کسی است؟ آیا می دانید یک بچه شش ساله با معرفی اسباب بازی ماهیانه شش میلیون دلار درآمد دارد. در مجموع من به کارم علاقه مند هستم و با عشق کار می کنم.

/جام جم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول