رشد ۴۰ درصدی میزان استفاده از اپلیکیشن های موبایل

مجازیست-  آمارهای جهانی میزان استفاده از اپلیکیشن های موبایل براساس متوسط زمان صرف شده در هر ماه، در مقایسه سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ با زمان مشابه در سال قبل، حاکی از رشد ۴۰ درصدی است.

در زمانی که میلیون ها نفر در خانه های خود قرنطینه شده بودند، بیشترین زمان را با گوشی های تلفن همراه صرف می کردند و منتظر بودند تا این طاعون از بین برود.

در همین زمان حجم دانلودها نیز برای گوشی های اندرویدی بسیار بالا بوده است بطوریکه بیش از ۸۰ درصد دانلودها متعلق به کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی بوده است.

نکته جالب توجه این است که با این وجود، iOS هنوز هم بیش از اندورید از کاربرانش پول دریافت می کند. بخش بزرگی از این مساله به این خاطر است که تنها افرادی با توانایی مالی بالا می توانند آیفون بخرند اما درمورد اپ استور اپل به نظر می رسد که مردم را برای خرید تشویق می کند.
گفتنی است، محبوب ترین اپلیکیشن ها روی هر دو پلتفرم رسانه های اجتماعی، پیام رسان های فوری یا ویدئو کنفرانس ها بوده اند. محبوبیت تیک تاک نیز جذاب است زیرا آمریکا در فکر محدود کردن آن به جرم چینی بودن است و دراین شرایط میزان پولی که دیزنی وارد صنعت تلفن همراه کرده، حائز اهمیت است.
/پلیس فتا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول