حمایت امیرکبیر و سامسونگ از کسب و کارهای مجازی

مجازیست- این وبینارها در هفت دوره و به منظور آشنایی شرکت‌کنندگان با مفاهیم و اصول کاربردی و ضروری راه‌اندازی یک استارت‌آپ و کسب‌وکار برگزار می‌شود.

این وبینارها در هفت دوره تخصصی استارت‌آپ ناب، بوم‌ ناب، اعتبار سنجی ایده تا محصول، بازاریابی دیجیتال، نحوه ارائه، تیم‌ سازی و استراتژی بازاریابی، توسط اساتید و مربیان مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر ارائه می‌شود.

شرکت‌کنندگان با حضور در این دوره‌ها می‌توانند ضمن برطرف کردن کاستی‌ها و نقاط ضعف ایده‌های خود در طی یک دوره یک تا دو ماهه با مفاهیم مدیریتی، پیاده‌سازی تئوری‌های مرتبط در پروژه‌ها، سازمان‌دهی تیم‌‌ها و… آشنا شوند.

تمامی دوره‌ها به شکل رایگان و در راستای مسئولیت اجتماعی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر برای حمایت هرچه بیشتر از ایده‌های نوآورانه و استارت‌‌آپ‌ها ارائه می‌شود. ظرفیت حضور در وبینارها ۶۰۰ نفر است. این مجموعه وبینارها در طول دو ماه برگزار می‌شود و دوره زمانی ثبت‌نام هر کدام یک هفته پیش از آغاز هر دوره شروع می‌شود.

کمپین «با همدلی برای راهکار آفرینی» در ادامه دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این مرکز برای حمایت همه‌جانبه از تیم‌های استارت‌آپی در دوران کنونی پایه‌ریزی شده است.

علاقه‌مندان به حضور در این وبینارها می‌توانند از طریق صفحه ویژه کمپین «با همدلی برای راهکارآفرینی» در وبسایت مرکز کارهای ثبت‌نام خود را انجام دهند.

/مهر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول