فضای مجازی در قیمت‌سازی برای ارز تاثیرگذار است

مجازیستجعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

  • انتظارات به طور طبیعی در بحث اقتصادی روی عرضه و تقاضا برای هر کالاهایی تاثیرگذار است که در این میان فضای مجازی می‌تواند، انتظارات را به صورت منفی یا مثبت نسبت به یک کالا تعیین کند.
  • بسیاری از افراد در شرایط التهابی بازار تحت تاثیر جوسازی‌ها به یک باره تقاضایشان نسبت به کالایی بیشتر می‌شود، بنابراین فضای مجازی در قیمت‌سازی برای ارز هم تاثیرگذار است.
  • مدیریت رسانه و فضای مجازی در شرایط فعلی یک متغیر کلیدی است، این مدیریت می‌تواند به عدم شکل‌گیری حباب قیمتی کمک کند زیرا بسیاری از حباب‌ها تحت تاثیر انتظارات در فضای مجازی بوجود می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول