مدیریت فضای مجازی به جوانان انقلابی واگذار شود

مجازیستآیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی:

  • ایران اسلامی ظرفیت های فراوانی دارد اما در وضع موجود که مجلس با کمال هوشیاری تعقیب می کند مسائل را اولویت بندی کرده است.
  • اگر فضای مجازی مهار نشود همه چیز را به باد می دهد و در این زمینه دست تعمد در کار بوده و پروژه به نفع بیگانگان انجام شده است و اگر به استعدادهای جوانان انقلابی کشور فرصت دهیم کارها را به بهترین نحو احسن انجام می دهد اما متاسفانه با جوانان برای تولید محتوا فضای مجازی همکاری نمی شود.
  • ضربه اقتصادی که کشور از جهت طلا و ارز وکم ارزش شدن پول ملی متحمل شده است گفته می شود بخش عظیمی از این مشکل بخاطر تبلیغات فضای مجازی بود.
  • اگر فرصت مدیریت فضای مجازی به جوانان انقلابی کشور داده شود این مهم را به بهترین وجه انجام خواهند داد ولی آن روزی که قرار شد فضای تلگرام بسته شود متاسفانه با نیروهای خودی همکاری نشد؛ تنها کاری که شد این بود که انقلابی ها از پیام رسان تلگرام حذف شدند و این فضا به دست دیگران افتاد و این اقدامات تنها منحصر به این مسئله نیست.
  • قضایا حاکی از این است گام دوم انقلاب قوی برداشته خواهد شد اما مدیریت فضای مجازی برای حفظ اندیشه و ایمان مردم در اولویت اول است و پس از آن حل مسائل اقتصادی اهمیت دارد.

/شبستان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول