کوتاهی وزارت ارتباطات در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات

مجازیستحجت الاسلام مجید نصیرایی، نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

  • در این مدت مجلس شورای اسلامی برنامه های خود را آغاز کرده است و خوشبختانه فرمایشات رهبر معظم انقلاب انرژی ما را مضاعف و مسیر را شفاف کرد و البته مسئولیت سنگینی متوجه مجلس شورای اسلامی شد.
  • راه اندازی شبکه ملی اطلاعات از مهمترین مطالبات رهبر معظم انقلاب بوده که باید وزارت ارتباطات در این راستا اقدام می کرد اما متاسفانه کوتاهی های جدی در این زمینه وجود دارد و  قانون فعلی وزارت ارتباطات را متولی می داند اما متاسفانه این وزارت، تولید محتوای شبکه ملی اطلاعات را جزو وظایف خود نمی‌داند و می گوید  زیرساخت شبکه ملی اطلاعات بر عهده وزارت ارتباطات و لایه محتوایی و خدمات آن بر عهده مسئولان دیگر است!
  • اکنون فرصت فضای مجازی در اختیار شبکه های معاند است که تیشه به ریشه همه ارزش های جامعه اسلامی می زنند.
  • اما متاسفانه علاوه بر اینکه وزارت ارتباطات خود هیچ اقدامی انجام نمی دهد بلکه به مجموعه های دیگر نیز  اجازه ورود به میدان فضای مجازی و تولید محتوا نمی دهد تا این فرصت در اختیار جریان انقلابی قرار داده شود.
  •  حمایت از پیام رسان های داخلی در اولویت موضوع فضای مجازی است و در این راستا جلساتی در کمیسیون فرهنگی برگزار می شود تا با فوریت به فرمایشان رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم.

/شبستان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول