چگونه در اینستاگرام معروف شویم

مجازیست-اینستاگرام یکی از بهترین اپلیکیشن های است که کاربران می توانند برای معرفی خدمات و محصولات خود از آن استفاده کنند.برای کار با این اپلیکیشن نیازی به تخصص خاصی نیست و هر کاربری با آگاهی از اطلاعات اولیه می تواند از این اپلیکیشن استفاده کند.

در این میان راهکارهای وجود دارد که می تواند تاثیر مستقیمی بر روی لایک ها و دنبال کنندگان شما داشته باشد. اگر می خواهید شما هم در اینستاگرام معروف شوید از راهکارهای زیر استفاده کنید.

۱)یکی از اصلی ترین و بهترین راهکارهای که می تواند به معروفیت شما کمک کند عمومی بودن صفحه اینستاگرامی شما می باشد .اگر شما صفحه خودتان را خصوصی کنید تنها پست های شما به دوستانتان معرفی می شود . برخی از کاربران بعد از اینکه دنبال کنندگان خود را افزایش دادند صفحه شان را از حالت عمومی به خصوصی تبدیل می نمایند.

۲) شما در  اینستاگرام دو نام مختلف خواهید داشت که یک نام کاربری که از طریق آن آدرس صفحه شما مشخص می شود و دیگری یک نام است که در زمان جستجو در کنار نام کاربری شما نشان داده می شود ؛ دقت داشته باشید برای رسیدن به نتیجه ی بهتر این دو نام را مرتبط به یکدیگر انتخاب نمایید. همیشه سعی کنید از نام کاربری استفاده کنید که به راحتی به ذهن سپرده شود و دور از کاراکترهای عجیب و غریب باشد البته می دانیم این کار سخت است ولی با کمی تلاش میسر خواهد شد.

۳) بیوگرافی شما می تواند در پروفایلتان تاثیر بسیاری بگذارد سعی کنید به گونه ی آن را تنظیم کنید که دیگران از وجودتان باخبر شوند. دقت کنید اگر قصد دارید کاربران جز پروفایلتان به جای دیگری هدایت شود از بیوگرافی استفاده کنید همچنین می توانید یک هایپرلینک یا ابرپیوند به وب سایت های دیگر در بیوگرافیتان قرار بدهید.

۴)دقت کنید هر عکسی نمی تواند میزان بازدیدکنندگان شما را افزایش دهد. نباید از یک عکس بی کیفیت و ویرایش نشده این چنین توقع داشته باشیم. زمانی که می خواهید یک عکس را در اینستاگرام قرار دهید از جذاب بودن و با کیفیت بودن آن اطمینان خاطر کنید.

اگر عکسی را که قصد انتشارش را دارید خودتان گرفته اید حتما آن را ویرایش نمایید. خوشبختانه اینستاگرام قسمتی را با عنوان ویرایشگر برای کاربران قرار داده است که می تواند کمک زیادی به شما کند.

۵)هشتگ ها را فراموش نکنید. هشتگ ها به عنوان یکی از اصلی ترین رکن های اینستاگرام محسوب می شوند و کمک می کنند تا شما با دیگر کاربران تعامل بیشتری داشته باشید. برای پست های که می گذارید هشتگ های معینی را انتخاب کنید. سعی کنید از هشتگ های استفاده نمایید که دیگران در حال استفاده آن می باشند البته اینکار کمی سخت است اما ارزش انجام را دارد.

در نهایت فراموش نکنید که از هشتگ های با مضامین کلی دوری کنید زیرا سبب می شوند پست های شما در بین انبوهی از پست ها گم شود.

۶) سعی کنید یک عکس جذاب و در عین حال هنری را برای پروفایلتان انتخاب نمایید. از انتخاب عکس اشیاء برای پروفایل خود خودداری نمایید زیرا سبب می شود دیگران به شما اعتماد نکنند .

/زوم تک/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول