متولیان فرهنگی در عرصه فضای مجازی حضور جدی داشته باشند

مجازیستمحمد صادق براتی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در نشست مشترک با مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع):

  • دقت روز افزون به مسائل فرهنگی و فضای رسانه‌ای، استفاده صحیح از فضای مجازی در تولید و ارائه برنامه‌های فرهنگی هنری یکی از مهمترین مسائلی است که مقام معظم رهبری در گفتمان‌های خود به این موضوع تاکید داشته‌اند.
  • در شرایط کنونی که همه کشور درگیر ویروس کرونا است و با محدودیت‌هایی برای برگزاری تجمع مذهبی مواجه هستیم، باید فعالان و متولیان حوزه فرهنگی در عرصه فضای مجازی حضور جدی داشته باشند.
  • باید بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را به سمت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی سوق دهیم تا بتوانیم با تولیدات فاخر فرهنگی موج جدیدی از فعالیت‌های فرهنگی را در فضای مجازی ایجاد کنیم؛ در این شرایط دستگاه‌های متولی فرهنگ و هنر از جمله بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) می‌توانند با ارائه راهکارها در تولید محصولات فرهنگی هنری نقش بسزایی ایفا کنند.
  • در راه‌اندازی مرکز فضای مجازی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) می‌توان از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان استفاده کرد و بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) با فرارسیدن دهه امامت و ولایت بیش از ۳۰ کلیپ فرهنگی متناسب با ایام عید سعید قربان و غدیر خم تهیه و در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد کرد.

/شبستان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول