استراتژی‌هایی برای افزایش فالوور در اینستاگرام

مجازیستچگونه می‌توانیم با افزایش فالوور اینستاگرام به سود بیشتری در کسب و کارمان برسیم؟ این روزها کسب و کارها و برندهای تجاری زیادی با هدف توسعه و پیشرفت بیزینس خود به بازاریابی شبکه‌های اجتماعی روی آورده‌اند و اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها در این زمینه است. در این مقاله با نکات و استراتژی‌هایی برای افزایش فالوورهای خود در این شبکه آشنا می‌شوید.

اینستاگرام و فرصت‌های ایده‌آل آن برای کسب درآمد

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا محسوب می‌شوید که با قابلیت‌هایی که در اختیار کاربران خود قرار داده است، به پلتفرمی مناسب برای کسب درآمد تبدیل شده است. کاربران این روزهای اینستاگرام بیش از پیش در این شبکه اجتماعی به دنبال راه‌هایی برای بازاریابی و فروش آنلاین هستند؛ از این‌رو کسب و کارهای آنلاین که به دنبال راهی برای افزایش فروش خود و تبلیغات ارزان هستند سعی می‌کنند استفاده‌های موثرتری از این شبکه داشته باشند.

همان‌طور که می‌دانید لازمه فعالیت در اینستاگرام داشتن یک حساب کاربری در این شبکه است. بعد از راه‌اندازی یک اکانت اینستاگرامی باید به دنبال ر‌اه‌هایی برای افزایش فالوور در اینستاگرام باشید؛ چرا که برای فروش و سود بیشتر به حضور این کاربران اینستاگرامی در صفحه خود نیاز دارید. اینستاگرام ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و همین امر سبب شده است تا کسب و کارهای بیشتری برای حضور در این پلتفرم به فکر استراتژی‌هایی کارآمد باشند.

امکانات اینستاگرام که آن را متمایز کرده است

همان‌طور که مشاهده می‌کنید در حال حاضر شبکه‌های اجتماعی زیادی وجود دارند که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند؛ اما چرا اینستاگرام تا این اندازه به محبوبیت رسیده است؟ بی‌شک قابلیت‌های بی‌شمار این برنامه است که آن را از دیگر پلتفرم ها متمایز کرده است. طراحی این برنامه به گونه‌ای است که شما می‌توانید افرادی را در این شبکه دنبال کرده و پست‌های آن‌ها را ببینید و لایک کنید.

همچنین قابلیت‌هایی مانند به اشتراک گذاری استوری که بعدها به این شبکه افزوده شد نیز سبب محبوبیت بیشتر آن گشت و به بازاریابی در اینستاگرام کمک بیشتری کرده است. شما در این شبکه تنها با یک کلیک می‌توانید با هزاران نفر در سراسر دنیا در ارتباط باشید؛ به نظر شما این موضوع تا چه اندازه می‌تواند بر توسعه و پیشرفت یک کسب و کار اثرگذار باشد؟ مسلما این فرصتی بی‌نظیر است که با استفاده درست از آن و افزایش فالوور در اینستاگرام می‌توانید رونق و پیشرفت بیزینس خود را به چشم ببینید.

استراتژی‌هایی کارآمد برای افزایش فالوور

آیا فعالیت در این شبکه اجتماعی و رسیدن به سود و فروش بالا به همین سادگی‌ها است؟! فراموش نکنید که قبل از حضور شما در این پلتفرم، کسب و کارهای زیادی توانسته‌اند تا بیزینس و نام تجاری خود را به خوبی در ذهن کاربران اینستاگرام حک کنند. به همین‌خاطر برای یک کسب و کار تازه نفس و نوپا که می‌خواهد در این شبکه فعالیت کند، باید نقشه راه داشته باشید؛ چرا که در غیر این‌صورت ممکن است با شکست مواجه شود. البته ناگفته نماند که یکی از کارآمدترین روش‌ها همانطور که میدانید خرید فالوور ایرانی و فعال است. چگونه می‌توانیم فالوورهای خود را در این شبکه اجتماعی افزایش داده و به درآمد برسیم؟ برای تبلیغ نام و برند تجاری خود چگونه عمل کنیم که بتوانیم برندمان را به تعداد بیشتری از افراد معرفی کنیم؟ در ادامه با چندی از این استراتژی‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

اینفلوئنسرها؛ راهی موثر برای افزایش فالوور در اینستاگرام

اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه کارآمد برای افزایش دنبال کننده‌‌های یک صفحه اینستاگرامی به شمار می‌رود. در اینستاگرام افراد فعالی حضور دارند که با بالا بردن فالوورهای خود و معروف کردن پیجشان اقدام به معرفی و تبلیغ برندهای تجاری و کسب و کارهای مختلفی می‌کنند. از این‌رو شما نیز به عنوان یک برند و بیزینس تجاری می‌توانید تبلیغات خود را به این اینفلوئنسرها سپرده و در مدت زمان کوتاهی شاهد افزایش فالوورهای خود باشید. یکی از معیارهای محبوبیت و قابل اطمینان بودن در اینستاگرام، تعداد فالوورها و لایک‌ها و در کل تعامل یک صفحه اینستاگرامی است. بنابراین پرواضح است که به هر میزان اینفلوئنسری که برای تبلیغات پیج خود استفاده می‌کنید شناخته شده تر باشد، شما نیز بازخورد بهتری از این تبلیغات خواهید گرفت.

نکاتی برای افزایش فالوور در اینستاگرام

همان‌طور که کمی پیش نیز اشاره کردیم، اگر به دنبال رسیدن به سود بیشتری از طریق این شبکه اجتماعی هستید باید تعداد زیادی دنبال کننده داشته باشید؛ چرا که کاربران اینستاگرامی تنها در این شرایط برای استفاده از خدمات و برندتان به شما اعتماد می‌کنند. کمک گرفتن از اینفلوئنسرها تنها یک راه برای افزایش فالوور است؛ راه‌های دیگری نظیر خرید فالوور ارزان از سایت‌های معتبری مانند دیجی فالوور نیز به افزایش دنبال کننده‌های شما کمک می‌کند. نکات ارائه شده در قسمت بعد نیز تاثر زیادی بر افزایش فالوور در اینستاگرام خواهد گذاشت.

۱٫ پروفایل جذاب و متمایز بسازید

اگر می‌خواهید توجه کاربران اینستاگرامی را به خود جلب کنید ابتدا باید یک پروفابل منحصربه‌فرد داشته باشید؛ چرا که پروفایل شما اولین چیزی است که کاربر از شما و برندتان می‌بیند. بنابراین با داشتن یک پروفایل جذاب و همچنین نام کاربری مناسب می‌توانید تاثیر فوق‌العاده‌ای در جلب نظر مخاطب داشته باشید. همچنین در انتخاب نام کاربری خود نیز توجه زیادی داشته باشید؛ این نام باید به راحتی قابل جستجو باشد و در ذهن کاربران بماند.

۲٫ از تولید محتوای صفحه خود غافل نشوید

بعد از آنکه با استفاده از یک پروفایل جذاب توانستید نظر اکثر کاربران را به فعالیتی که در حال انجام آن هستید جذب کنید، باید به فکر تولید محتوای کاربردی و هدفمند باشید. تضمین اینکه آیا کاربری که وارد صفخه شما می‌شود ماندگار است یا خیر و یا اینکه به مشتری وفادار برند شما تبدیل شود، تماما به نحوه تولید محتوای پیج شما بستگی دارد. اگر به دنبال افزایش فالوور در اینستاگرام هستید، از تولید و انتشار محتواهای تکراری و غیرکاربردی جدا خودداری کنید؛ با این اقدام تنها حس غیرحرفه‌ای بودن را به مخاطب القا می‌کنید. سعی کنید تصاویر و یا ویدیوهایی که منتشر می‌کنید از کیفیت کافی برخوردار باشند و توضیحات را در قالب کپشن به زبانی ساده و روان به کاربر ارائه دهید.

۳٫ تعامل را فراموش نکنید

یکی از فاکتورهایی که به موفقیت شما در اینستاگرام کمک زیادی می‌کند تعامل با کاربر است. به خاطر داشته باشید شما در این شبکه یک فرصت بی‌نظیر برای رابطه سازی با مشتری دارید که این فرصت در کسب و کارهای سنتی تا این اندازه وجود ندارد. بنابراین تا می‌توانید از این فرصت به نفع کسب و کار خود استفاده کرده و با کاربران خود در تعامل باشید. در این‌صورت بیش از پیش می‌توانید توجه و اعتماد آن‌ها را برای استفاده از خدمات خود جلب کنید. به هر اندازه که مخاطبان با شما و خدماتی که ارائه می‌دهید احساس نزدیکی بیشتری بکنند، تمایل آن‌ها نیز برای معرفی شما به دیگران بیشتر شده و از این طریق فالوورهایتان افزایش می‌یابند.

۴٫ کاربرد هشتگ را بدانید و از آن به درستی استفاده کنید

یکی‌دیگر از فاکتورهایی که به افزایش فالوور در اینستاگرام کمک زیادی می‌کند، کاربرد هشتگ‌ها است. استفاده درست و متناسب با محتوای پیج از هشتگ به بیشتر دیده شدن برند و نام تجاری شما در این شبکه کمک زیادی می‌کند؛ بنابراین سعی کنید متناسب با مخاطبان هدف و نوع کسب و کارتان برای پست‌های خود هشتگ بگذارید؛ با این عمل کاربران به راحتی می‌توانند شما را در اینستاگرام پیدا کرده و دنبال کنند.

۵٫ کاربرپسند باشید و مخاطبان خود را در فعالیت‌ها مشارکت دهید

محتوای UGC محتوایی است که کاربر تولید کرده و در آن نام و برند تجاری و هشتگ‌هایی را برای معرفی شما ذکر کرده است. محتوای تولید کاربر محتوایی است که فالوورها تولید می‌کنند و از این طریق به بیشتر دیده شما کمک زیادی می‌کنند. یکی‌دیگر از راه‌های مشارکت دادن فالوورها در فعالیت‌های پیج که در افزایش فالوور در اینستاگرام نیز موثر است، برگزاری مسابقات به مناسبت‌های مختلف است. این اقدام در روند بازاریابی شما در اینستاگرام تاثیر فراوانی خواهد گذاشت.

/دیجی فالوور/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول