درگاه پرداخت برای اینستاگرام

مجازیستاینستاگرام طی این چند وقت از طریق راه‌های زیادی تلاش برای بهبود وضعیت کسب و کار‌های زیادی کرده است و کمک مالی اینستاگرام به کار و افراد تا به این لحظه از طریق اضافه شدن ویژگی‌های متنوع، بالا بوده است اما ظاهرا اینبار اینستاگرام قصد دارد تا به صورت مستقیم امکان واریز وجه را به برنامه خود اضافه کند.

اگر به دنبال افزایش سرمایه خود از طریق اینستاگرام و دریافت کمک مالی هستید، باید بگوییم که نگران نباشید زیرا اینستاگرام اعلام کرده است به زودی با اضافه کردن یک ویژگی جدید دیگر به اینستاگرام امکان واریز وجه به صورت مستقیم را به برنامه خود اضافه خواهد کرد. یکی از برنامه‌های معتبر در زمینه جمع کردن کمک مالی، Gofundme است اما با توجه به محبوبیت بالای اینستاگرام، ظاهرا خود این شرکت دست به حرکت شده است و درحال تست این قابلیت است.

کمک مالی اینستاگرام به کار و افراد

اینستاگرام در پی کمک مالی گفته است که درحال ایجاد راهی جدید برای کسب درآمد افراد در شرایط سختی مثل وضعیت فعلی هستند تا نگرانی افراد از نرفتن به سرکار حل شود. البته این موضوع تنها برای کسب و کار نیست و افراد عادی نیز قادر خواهند بود تا در صورت نیاز به پول از طریق این روش اقدام به جمع آوری کمک مالی کنند.

اینستاگرام همچنین به این موضوع اشاره کرد که این قابلیت تماما در داخل اینستاگرام انجام خواهد شد و افرادی که در این شبکه درحال حاضر فعالیت دارند قادر خواهند بود تا از این روش به صورت مستقیم راه درآمدی برای خود درست کنند.

از نظر امنیتی نیز اینستاگرام نظارت کامل بر روی کمک‌های مالی خواهد داشت تا نگرانی از بابت غیرقانونی رد بدل شدن پول برای خرید فروش اسلحه و … از بین برود. همچنین کسانی که قصد کمک کردن به شخص مورد نظر را دارند می‌توانند در صورت نیاز هویت خود را مخفی نمایند. این ویژگی درحال حاضر درحالت تست و آزمایش قرار دارد و تنها انتظار می‌رود که در کشور‌های US و UK در کنار ایرلند فعلا کاربرد داشته باشد.

این در حالی است که بنابر اعلام مقامات، پروژه رمزارز تلگرام که یک قابلیت مالی است، از دلایل فیلترینگ این رسانه اجتمای در ایران بوده است.

/سخت افزار/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول