مدیران استانها نواقص شبکه شاد را شناسایی و رفع کنند

مجازیست-چهارمین گفتگوی تخصصی وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان‌های کشور با محور بررسی مسائل، برنامه‌ها و موارد مرتبط با حوزه عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس عصر چهارشنبه در سالن جلسات اداره نوسازی قزوین برگزار شد.
در این جلسه که مهرالله رحمانی مهر، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، حسن علی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، علی عسگر جوانبخت مدیرکل نوسازی مدارس استان نیز حضور داشتند حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش از مدیران کل استان‌ها خواست مقدمات آغاز سال تحصیلی در سال جدید را در نیمه اول شهریور ماه مهیا کنند.

حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش:

  • آماده سال تحصیلی جدید در شهریور ماه شوید و مدارس را آماده کنید و از آنجا که بخشی از تحصیل مجازی است باید تجهیزات و امکانات این شبکه نیز مهیا شود.
  • از امروز باید نواقص را برطرف کنید تا استان‌ها امکانات مناسب را داشته باشند و هیچ استانی به دلیل نبود امکانات نمی‌تواند در تحصیل در فضای مجازی کوتاهی داشته باشد و در این میان لازم است چرخه آموزش تکمیل شود زیرا ارزیابی مدیران هم بر اساس اجرای دقیق دستورالعمل‌ها خواهد بود.
  • مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها باید از همه شرایط خبر داشته باشند و شرایط و وضعیت دورترین کلاس‌ها را بدانند و نواقص شبکه شاد را شناسایی و رفع کنند.
  • ظرفیت فضای مجازی تا ۹۲ درصد مهیا شده و همه استان‌ها باید برای بازگشایی مدارس و بهره گیری از فضای مجازی آمادگی کامل داشته باشند.
  • این که چگونه مداخله می‌کنیم تا ارزش خلق شود بیانگر توانمندی مدیران است و همه باید ارزیابی درستی داشته باشند که کجا بودند و به کجا رسیده اند و برای تحصیل بهتر، کیفی‌تر و پوشش کامل هم برنامه ریزی اصولی داشته باشند.

/صدای ایران/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول