تاثیر کرونا بر لینکدین

مجازیست-سایت شبکه حرفه‌ای مایکروسافت، لینکدین (LinkedIn) اعلام کرد که حدود ۹۶۰شغل، یا ۶درصد از نیروی کار جهانی خود را کاهش می‌دهد، زیرا همه‌گیری ویروس کرونا تاثیر پایداری در تقاضا برای محصولات استخدامی آن دارد.

شرکت لینکدین که در کالیفرنیا مستقر است، به کارفرمایان کمک می‌کند تا داوطلبان را برای یک وظیفه ارزیابی کنند و کارمندان نیز از این بستر برای یافتن شغل جدید استفاده می‌کنند.

مشاغل در بخش‌های فروش و گروه تقسیم استخدام در سطح جهانی کاهش خواهد یافت.

ریان روزلانسکی، مدیر اجرایی شرکت لینکدین، در یک پیام ارسال شده در وب‌سایت لینکدین:

  • این شرکت حداقل به مدت ۱۰هفته حق سنوات و همچنین بیمه درمانی یک ساله برای کارمندان آمریکایی فراهم می‌کند، و برای وظایف تازه ایجاد شده از پرسنل بیکار شده استخدام خواهد کرد.
  • می‌خواهم بدانید که این تنها اخراج‌هایی است که ما در حال برنامه‌ریزی هستیم. پرسنل متاثر، که هنوز به آنها گفته نشده، می‌توانند تلفن‌های همراه و لپ‌تاپ که متعلق به شرکت بوده و تجهیزات تازه خریداری شده را برای کمک به آنها در هنگام جابجایی شغلی نگاه دارند.

از آنجایی که قرنطینه‌های اعمال شده برای مهار ویروس کرونا به مشاغل در سراسر جهان صدمه زده، کسب و کار لینکدین نیز به دلیل اخراج کارکنان توسط شرکت‌ها یا محدود شدن استخدام به میزان قابل توجه، تحت تاثیر قرار گرفته است.

لینکدین اعلام کرد کارکنانی که تحت تاثیر کاهش مشاغل قرار گرفته‌اند، در این هفته اطلاع‌رسانی می‌شوند و طی چند ساعت آینده دعوت‌نامه‌هایی را برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل بعدی دریافت می‌کنند.افرادی که دعوت‌نامه دریافت نمی‌کنند شامل این تغییر نیستند.

/اقتصاد آنلاین به نقل از رویترز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول