راه اندازی بانک محتوای تبلیغی فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

مجازیست-حجت الاسلام مجتبی زنده دل، رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

  • تبلیغ در فضای مجازی در شرایط شیوع ویروس کرونا، از شکل گیری و راه اندازی بانک محتوای فرهنگی به نام «طاقچه» بسیار مهم است و با توجه به اهمیت تبلیغ دین و محدودیت های اعمال شده توسط ستاد مبارزه با بیماری کرونا، اداره فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اقدام به راه­ اندازی خط تولید محتوای تبلیغی و فعالیت در فضای مجازی کرد.
  • در این راستا در ایام عید نوروز تعداد ۴۰ گروه تبلیغی نوین و سنتی، اقدام به تولید محتوای تبلیغی کردند که نتیجه فعالیت این گروه ها تولید بیش از ۲۰۰۰ پست تولیدی در قالب‌های موشن­گرافی، عکس­ نوشته، متن نوشته، شعر، شب­ قصه، پادکست اکولایزر، کلیپ­ های تصویری، داستانک قرآنی، معرفی بازی و اپلیکیشن و سایت­ های کاربردی و مفید بود.
  • تولیدات این گروه ­های تبلیغی با موضوعات تربیت فرزند، سبک زندگی، کرونا و بازی در خانه، تفسیر و پیام­ های قرآنی، شرح روایات و آیات قرآن، رفتار همسران و فرزندان در کانال @taghcheh1399 در بستر در شبکه­ های اجتماعی آپارات، اینستاگرام و ویسگون و در پیام رسان­ه ای ایتا، تلگرام، بله، گپ، سروش و واتساپ منتشر شده است.
  • با توجه به ادامه اعمال محدودیت ها در ایام مباه مبارک رمضان این اداره ضمن ادامه همکاری با گروه­ های فعال اقدام به مشاوره فنی و توانمندسازی مبلغان رمضان المبارک برای تبلیغ در فضای مجازی کرد.
  • اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در ابتدای ماه مبارک رمضان ۴۰۰ مبلغ حاضر در فضای مجازی را برای تبلیغ به اداره فضای مجازی، هنر و رسانه معرفی کرد که پس از برنامه­ ریزی‌های لازم بیش از ۴۵۰ ساعت مشاوره فنی در طول ماه مبارک رمضان برای این مبلغان از سوی اداره فضای مجازی، هنر و رسانه ارائه شده است.

/رسا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول