راه اندازی بانک محتوای تبلیغی فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
مجازیست-حجت الاسلام مجتبی زنده دل، رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:
- تبلیغ در فضای مجازی در شرایط شیوع ویروس کرونا، از شکل گیری و راه اندازی بانک محتوای فرهنگی به نام «طاقچه» بسیار مهم است و با توجه به اهمیت تبلیغ دین و محدودیت های اعمال شده توسط ستاد مبارزه با بیماری کرونا، اداره فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اقدام به راه اندازی خط تولید محتوای تبلیغی و فعالیت در فضای مجازی کرد.
- در این راستا در ایام عید نوروز تعداد ۴۰ گروه تبلیغی نوین و سنتی، اقدام به تولید محتوای تبلیغی کردند که نتیجه فعالیت این گروه ها تولید بیش از ۲۰۰۰ پست تولیدی در قالبهای موشنگرافی، عکس نوشته، متن نوشته، شعر، شب قصه، پادکست اکولایزر، کلیپ های تصویری، داستانک قرآنی، معرفی بازی و اپلیکیشن و سایت های کاربردی و مفید بود.
- تولیدات این گروه های تبلیغی با موضوعات تربیت فرزند، سبک زندگی، کرونا و بازی در خانه، تفسیر و پیام های قرآنی، شرح روایات و آیات قرآن، رفتار همسران و فرزندان در کانال @taghcheh1399 در بستر در شبکه های اجتماعی آپارات، اینستاگرام و ویسگون و در پیام رسانه ای ایتا، تلگرام، بله، گپ، سروش و واتساپ منتشر شده است.
- با توجه به ادامه اعمال محدودیت ها در ایام مباه مبارک رمضان این اداره ضمن ادامه همکاری با گروه های فعال اقدام به مشاوره فنی و توانمندسازی مبلغان رمضان المبارک برای تبلیغ در فضای مجازی کرد.
- اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در ابتدای ماه مبارک رمضان ۴۰۰ مبلغ حاضر در فضای مجازی را برای تبلیغ به اداره فضای مجازی، هنر و رسانه معرفی کرد که پس از برنامه ریزیهای لازم بیش از ۴۵۰ ساعت مشاوره فنی در طول ماه مبارک رمضان برای این مبلغان از سوی اداره فضای مجازی، هنر و رسانه ارائه شده است.
/رسا/