نقش خانزاده‌های دولتی در سوءاستفاده از کاربران تلگرام باید بررسی شود

مجازیستعباس مقتدایی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

  • با توجه به خبرهای مستندی که در فضای مجازی در مورد اشکالات و سوءاستفاده تلگرام از کاربران شده است، از کمیسیون اصل نود درخواست می‌کنم به این موضوع رسیدگی کرده و علاوه بر این که نقش وزیر یا وزارت ارتباطات در این زمینه ‌‌‌‌‌‌‌را بررسی کند، سازمان بازرسی کل کشور هم این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید در دستورکار قرار دهد.
  • موضوع کاربران اپلیکیشن تلگرام که مورد سوءاستفاده قرار گرفته موضوعی است که این روزها دست به دست در فضای مجازی از آن صحبت می‌شود؛ چراکه کلیپ و موشن گرافی‌هایی هم در این زمینه وجود دارد. درواقع عنوان شده مبالغ زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این اپلیکیشن از کاربران اخذ کرده است که باید مطابق مقررات مبالغ اضافی به مردم بازگردانده شود.
  • صاحبان قدرت و نفوذ نباید در اموال مردم دخل و تصرف داشته باشند و باید در صورت تأیید موضوع سوءاستفاده از کاربران تلگرام حقوق مردم رعایت شده و مبالغ اضافی بازگردانده شود. این در حالی است که از سازمان بازرسی کل کشور می‌خواهم به این موضوع ورود پیدا کرده و نقش وزارت ارتباطات و وزیر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد بررسی قرار دهد.
  • در حال حاضر فضای مجازی تحت تأثیر خبر سوءاستفاده از کاربران تلگرام قرار گرفته است که در این رابطه باید نقش خانزاده‌های دولتی در این موضوع مشخص شود.

بیشتر بخوانید:نقش وزیر ارتباطات در CDN تلگرام بررسی شود

/فارس/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول