اعتیاد به بازی رایانه‌ای پس‌انداز یک مادر را به باد داد

مجازیست-یک مادر درمانده و ناراحت می‌گوید پسرش که معتاد به بازی فورتنایت بوده، تمام پس انداز او که حدود ۲۰،۰۰۰ دلار بوده را صرف بازی‌های کامپیوتری کرده است. ظاهراً این پسر نوجوان با استفاده از سرویس استریمینگ زنده ویدیویی Twitch تمام موجودی حساب بانکی مادرش را به گیمر‌های آنلاین محبوبش داده است.

مادر این نوجوان می‌گوید که یک عمر پس اندازش تنها در عرض ۱۷ روز از دست رفته است پس از آنکه پسرش از یک کارت بانکی برای خرید هدایا و اشتراکات بازی فورتنایت استفاده کرده است. در پستی که این مادر در Reddit منتشر کرده، خواستار کمک برای بازگرداندن ۱۵،۵۹۰ پوند خود شده بعد از آنکه تلاش‌های اولیه اش برای بازپس گرفتن تمام پس اندازش بی نتیجه بوده است. وی در این باره گفته است: «وقتی که دیدم حساب بانکی ام تقریباً خالی شده است، لب هایم شروع به لرزش کرد و مجبور شدم سرم را پایین نگهدارم تا غش نکنم. در ابتدا باور نمی‌کردم که او توانسته چنین کاری با من بکند».

پسر او در ادامه اعتراف کرده که پول‌های مادرش را با استفاده از رمز عبور او به کارت اعتباری خود منتقل کرده، اما ادعا کرده که نمی‌داند چه مقدار از این پول را انتقال داده و هزینه کرده است. وی می‌گوید که این پول را صرف استریمر‌های توییچی مانند Tfue، Gorb و Ewokttv کرده است. مادر او که نخواسته نامش فاش شود می‌گوید که با مسئولین بانک، آمازون و حتی مدیرعامل Twitch تماس گرفته تا یک عمر پس اندازش را زنده کند، اما هنوز پاسخی از آنان دریافت نکرده است. کاربران Reddit می‌گویند که اغلب بانک‌ها از پس دادن چنین پول‌هایی خودداری می‌کنند مگر اینکه این مادر از فرزندش شکایت حقوقی کند.

این مادر در ادامه گفته است: «به محض اطلاع از ماجرا با بانکم تماس گرفتم و آن‌ها تمام حساب‌های ما را بلوکه کردند و کارت پول او نیز باطل شد. اگر از پسرم شکایت نکنم آن‌ها در این موضوع به من کمکی نخواهند کرد، زیرا آن را کلاهبرداری خانوادگی می‌دانند». این مادر می‌گوید که توجه زیادی به فعالیت‌های آنلاین پسرش نداشته و امیدوار است که این تنها اشتباه بزرگ پسرش در زندگی باشد.

/روزیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول