اتصال یک هزار و ۲۵۰ مدرسه خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات

مجازیستمحمد علی واقعی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گردهمایی مشترک معاونین اداره کل با مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان در اردوگاه گزند:

  • ۵۰۰ مدرسه ی استان خراسان جنوبی به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات متصل شد و این مدارس تا پایان شهریور به یک هزار و ۲۵۰ مدرسه افزایش می یابد.
    مدیران به جامعه ی مخاطب و افکار عمومی باید پااسخگو باشند و این پاسخگویی به موقع علاوه بر افزایش نرخ رضایتمندی عمومی زمینه ساز ارتقای شاخص های نظام تعلیم و تربیت و رونق مشارکت در فرایند آموزش و پرورش می شود.
  • أخذ هرگونه وجه هنگام ثبت نام به جز موارد ذکر شده در قانون ممنوع است و باید برنامه ی ثبت نام به نوعی تدوین و اجرا شود تا هنگام ثبت نام به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توجه  شده و سلامتی خانواده ها و دانش آموزان تضمین شود.
  • ارتباط و تعامل مدیران آموزش و پرورش تا کف مدرسه در شبکه شاد باید برقراربوده و تداوم داشته باشد چرا که این تعامل خود زمینه ساز رونق و جهش تولید علم و محتوا در بستر فضای مجازی می شود.
  • قطعا مدارس از نیمه شهریور ماه بازگشایی می شود و در شهرهای قرمز استان فرایند تعلیم و تربیت در بستر فضای مجازی و در شهرستان های زرد به دو صورت حضوری و فضایی مجازی با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و اجرای طرح زوج و فرد انجام می شود.
  • نگه داشت فضای مجازی حفظ بیت المال و تکلیف شرعی است و  همانگونه که از ملک شخصی خود نگهداری می کنیم و مواظب ابنیه های خود هستیم باید در نگه داشت فضای مقدس مدرسه که خیرین با تمام وجودشان و با عشق برخورداری دانش آموزان از فضای استاندارد، احداث کرده اند صد برابر بیشتر وسواس داشته باشیم.
/اداره آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول