آپدیت جدید تلگرام

مجازیست-آپدیت امروز تلگرام قابلیت ویدیو پروفایل (ویدیو به جای عکس پروفایل) را به همراه ویژگی های بهبود یافته برای فاصله افراد نزدیک شما، اشتراک گذاری نامحدود فایل با حداکثر ۲ گیگابایت در هر پرونده، تصویر کوچک یا تامب-نیل عکسها در لیست چت ها و اعلان ها، آمار گروهی و موارد دیگر ارائه می دهد.

ویدیو به جای تصویر پروفایل

اکنون می توانید یک ویدیو را در پروفایل خود قرار دهید و هر فریمی را که دوست دارید برای تصویر نمایه استاتیک خود در چت ها انتخاب کنید. برای این منظور تلگرام یک ویرایشگر رسانه را آماده کرده است تا کاربران بتوانند همزمان برچسب های متحرک یا موارد دیگری را به ویدیوهای خود اضافه کنند.

ویرایش ویدیو تا سطح صاف کردن پوست و دیگر موارد

ویرایشگر رسانه تلگرام، این امکان را ایجاد کرده که هر عکس یا ویدئویی که با دوربین جلوی خود بگیرید، یک گزینه صاف کردن پوست در ویرایشگر نشان داده می‌شود، تا بتوانید خود را زیباتر جلوه دهید؛ البته تلگرام در توضیح خود نوشته است «شما رویایی هستید و نیازی به این ابزار نخواهید داشت»

بخش «افراد نزدیک»

هنگامی که افراد از طریق بخش People Nearby با شما تماس می گیرند، می بینید که فاصله آنها تا چه حد است. و هنگامی که با شخصی در این نزدیکی چت می کنید، تلگرام یک برچسب تبریک برای شکستن یخ پیشنهاد می کند.

تصاویر تامب-نیل در صفحه چت های کلی

تصاویر تامبنیل در صفحه چت‌ها و اعلان‌ها به شما کمک خواهد کرد تا قبل از باز کردن هر عکس، از محتوای آن مطلع شوید.

چت های جدید را از چت های افراد غیر-مخاطب خود جدا کنید

در آخرین آپدیت تلگرام، چت‌های جدید و غیرمخاطب را مستقیما به آرشیو بفرستید و بعدا مطالعه کنید؛ این ویژگی به کاربران کمک میکند تا صفحه اصلی تلگرامشان خلوت تر باشد.

آمار گروه ها

دارندگان گروههای بزرگ با بیش از ۵۰۰ عضو اکنون می توانند نمودارهای زیبا و مفصلی درباره فعالیت و رشد خود مشاهده کنند. آمار گروهی همچنین لیستی از اعضای برتر را با توجه به تعداد پیام ها و میانگین طول پیام نشان می دهد.

حداقل تعداد مشترکین برای دریافت کانال آمار نیز به ۵۰۰ نفر کاهش یافته است. هرچند تلگرام اعلام کرده، دسترسی به آمار گروهی را برای سرپرستان همه گروه ها با ۱۰۰ عضو یا بیشتر در آینده نزدیک ارایه میکند.

ویژگی های اضافه برای کاربران اندروید تلگرام

در اندروید پخش کننده موسیقی با نمادهای جدید و یک لیست آهنگ قابل توسعه مجددا طراحی شده است. بر روی دکمه سمت چپ ضربه بزنید تا بتوانید تکرار، جابجایی و معکوس کردن ترتیب آهنگ را کنترل کنید تا لیست پخش شما بتواند با شما قدم بزند.

با وارد کردن پیام طولانی، نوار ورودی پیام هموار می شود. و ویرایشگر ویدیو اکنون امکان کراپ و چرخش فیلم ها را فراهم می کند. برای کمک به شما می تواند مدارکی را در کادری که به صورت عمودی فیلمبرداری کرده اید مخفی کنید.

مدیریت چند اکانت در تلگرام دسکتاپ

تلگرام به شما امکان می دهد بدون حساب کاربری از شماره های تلفن های مختلف وارد سیستم شوید. کاربران تلفن همراه ما از سال ۲۰۱۷ از این ویژگی بهره مند شده اند و امروز به دسکتاپ تلگرام، قابلیت چند پلتفرم می آید.

تلگرام در توضیح این بخش با طعنه به واتس اپ می گوید: مانند همیشه، این به یک اتصال فعال با تلفن شما نیاز ندارد، تمام برنامه های ما کاملاً خودکفا هستند.

اموجی های متحرک جدید

تلگرام اموجی‌های متحرک بیشتری را برای کاربران ایجاد کرده تا در گفتگو با دوستانشان تجربه بهتری از استفاده از اموجی‌ها داشته باشند.

علاوه بر این علاقمند به فوتبان می‌توانند یک ⚽ را در صفحه گفتگو ارسال کنند تا شانس خود را برای ورود توپ به داخل دروازه امتحان کنند.

ارسال فایل ۲ گیگابایتی در تلگرام

از سال ۲۰۱۴ کاربران تلگرام هر یک از فایل ها را با حداکثر ۱.۵ گیگابایت به اشتراک می گذارند اما از این پس می توانید تعداد نامحدودی از رسانه ها و پرونده ها را از هر نوع ارسال کنید و هر کدام تا حداکثر ۲ گیگابایت می توانند حجم داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول