سرویس‌های جدید مسیریاب نشان برای سیستم لجستیک و دلیوری فعال شد

مجازیست-رضا کبیری، مدیر محصول پلتفرم نقشه و مسیریاب نشان :

  • مشخصا نیاز بازار مخصوصا بعد از شیوع ویروس کرونا و رشد استفاده از سرویس‌های دلیوری و لجستیک باعث شدن تا آنها APIهای مخصوص در این زمینه را به سرویس خود اضافه و در نهایت آن را در اختیار کسب‌وکارهای فعال در این حوزه بگذارند.
  • فعال شدن دو API جدید نشان مارکت لجستیک را نشانه گرفته است ؛ که API اول که به اختصار TSP یا فروشنده دوره‌گرد است که مربوط به فعالان در حوزه دلیوری غذا یا بسته و … می‌شود و API دوم مربوط به مسیریابی توسط موتور است.
  • زمانی که سفیر یا شخصی که کار دلیوری انجام می‌دهد باید به بیش از یک مقصد سر بزند و غذا یا بسته‌ای را تحویل دهد این API جدید نشان به او کمک خواهد کرد که از چه مسیری و با چه ترتیبی برود تا مقاصد را براساس بهینه‌ترین حالت ممکن طی کند.
  • با کمک این API نشان، نرخ دیلیوری به ازای هر سفیر افزایش پیدا می‌کند یعنی هر سفیر می‌تواند در روز تعداد بسته یا غذای بیشتری را به دست مشتریانش برساند که در نهایت این کار هم رضایت مشتری را به دنبال دارد. از سمت دیگر چون سرعت سرویس‌دهی افزایش پیدا می‌کند، افزایش درآمد چمشگیری هم در انتظار کسب‌وکار مربوطه خواهد بود. کاهش هزینه‌های در مقابل افزایش درآمد از دیگر مزیت‌های استفاده از این API خواهد بود. تا کنون پنج API دیگر یعنی مسیریابی خودرو با ترافیک، ماتریس فاصله، تبدیل نقطه به آدرس، جست‌جو و نگاشت نقطه بر نقشه را نیز در اختیار کسب‌وکارهای فعال در حوزه حمل و نقل شهری گذاشته بودند و حالا با این دو سرویس جدید APIهای نشان برای کسب‌وکارهای این بازار به ۷ مورد می‌رسد.
  • تمامی APIهای نشان در یک فرآیند اتوماتیک و از طریق یک پلتفرم جامع به صورت آنلاین و بدون هیچ نظارت یا نیاز به تایید از سمت تیم نشان در اختیار کسب‌وکارهای مختلف قرار گرفته است.
  • استفاده از APIهای نشان با توجه به امکاناتی که تیم نشان برای حمایت از کسب‌وکارها در نظر گرفته بسیار مقرون به صرفه است و هزینه در این زمینه بستگی به این دارد که کسب‌وکارها از چه سرویسی و با چه میزان درخواستی استفاده کنند.
  • این هزینه هم متناسب با مصرف و به شکل Pay-as-you-go محاسبه می‌شود.
  • هزینه‌ در نظر گرفته شده برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند از این API استفاده کنند بسیار پایین است و از طرفی به صورت پیش فرض نشان ماهیانه پنل کسب‌وکارها را ۵۰ هزار تومان به شکل رایگان شارژ می‌کند. علاوه بر این در مذاکراتی که با استارت‌آپ‌های تازه کار داشته‌ایم که بودجه زیادی در اختیار ندارند، میزان شارژ پنل به صورت رایگان از ۵۰ هزارتومان هم بالاتر بوده است.
  • از نظر هزینه به ازای تعداد درخواستی که به ما ارسال می‌شود درآمد به دست می‌آوریم که البته آنهم رقم بالایی نیست برای نمونه یک مسیریاب اگر در طول مسیر خود هزار درخواست به سمت ما ارسال کند درآمد ما از این میزان درخواست هزار و ۵۰۰ تومان است. بنابراین میزان درخواست‌ها در اسکیل بالا منجر به رقم بالای درآمدی برای ما می‌شود.
  • در آینده‌ای نزدیک قرار است بهبود‌های اساسی در ژئوکدینگ نشان و تبدیل آدرس به نقطه این پلتفرم صورت بگیرد. راه‌اندازی سرویس برای ارائه اطلاعات مختصر از مکان‌های مختلف، دسترسی به نقشه ماهواره‌ای به‌روز، نقشه املاک و پلاک‌ها در کلان‌شهرها و جست‌وجو در کدپستی از دیگر سرویس‌هایی است که نشان در برنامه آینده خود برای راه‌اندازی آن در نظر گرفته است.

/پیوست/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول