سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، احتمالا آنلاین

شورای سیاستگذاری جشنواره وب و موبایل ایران با صدور اطلاعیه‌ای آغاز فعالیت‌های سیزدهمین دوره این رویداد را اعلام کرد. در این اطلاعیه با تاکید بر شرایط خاص حاکم بر کشور به دلیل همه‌گیری کرونا و مشکلات اقتصادی، برگزاری پرقدرت جشنواره همچون سال‌های گذشته، با راه‌و‌روش‌های تازه و استفاده حداکثری از زیرساخت‌های آنلاین به‌منظور مشارکت حداکثری فعالان وب و موبایل ایران از سراسر کشور به عنوان اولویت اصلی امسال معرفی شده است.

در این بیانیه آمده است: سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، در سال ۹۹ با شرایط و چالش‌هایی کاملا متفاوت با آنچه در سال‌های گذشته درگیر آن بودیم، روبه‌رو شده است. در شرایطی که متاسفانه تعدادی از هموطنان عزیزمان به دلیل شیوع بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند، کسب و کارها آنلاین با چالش های فراوانی درگیر هستند، و همچنین برگزاری برخی از رویدادهای اکوسیستم استارتاپی ایران با مشکل مواجه شده است؛ برگزار کنندگان جشنواره وب و موبایل ایران، درصورت باقی ماندن شرایط فعلی جامعه، تصمیم به برگزاری آنلاین  سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران گرفته‌اند.

شورای سیاستگذاری جشنواره وب و موبایل با اشاره به ظرفیت های فضای کسب و کارهای آنلاین، در این اطلاعیه آورده است: کاهش رفت و آمدهای غیرضروری، کمک به انجام امور روزمره، بهبود سطح بهداشت در تجارت روزانه، اطلاع‌رسانی و مشارکت در کمپین‌ها اجتماعی مرتبط با کرونا، تعریف استانداردهای بهداشتی در محیط کسب‌وکار و از همه مهم‌تر کمک به ارتباط بهتر و بیشتر مردم در روزهای قرنطینه؛ تنها بخشی از ظرفیت‌های فضای کسب‌وکاری نوآور کشور است که نوید آینده‌ای روشن‌تر را در این حوزه می‌دهد.

مطابق این اطلاعیه جشنواره وب و موبایل سیزدهم، دو محور اصلی دارد؛ برطرف ساختن کاستی‌ها و چالش‌هایی قرار خواهد داد که در بیانیه پایانی سال گذشته بر آن‌ها تاکید شده است و حمایت از نسل جدید اکوسیستم کسب و کارهای آنلاین.

مسئولان برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران، ضمن اعلام آنلاین بودن تمامی بخش‌های جشنواره سیزدهم ابراز امیدواری کردند در صورت تغییر شرایط کشور، اختتامیه این رویداد را به صورت حضوری و همانند سالهای گذشته برگزار کنند.

علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری سیزدهمین جشنواره وب و وبایل ایران به سایت جشنواره مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول