سلبریتی اینستاگرامی، ناجی سریال سیما

مجازیستبیشترین اظهارنظر نسبت به این سریال در پیج اینستاگرام علی صبوری کمدین اینستاگرامی و بازیگر این سریال که ۲.۶ میلیون فالوور دارد، انجام شده است.

پایان فیلم واکنش‌های زیادی در برداشته به طوری که ۲۵ درصد کاربران از پایان‌بندی سریال اظهار نارضایتی کردند و آن را مبهم و نامناسب خواندند.

دیتای موجود در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد ۵۱ درصد سریال را خوب توصیف کردند و ۱۴ درصد هم آن را عالی دانستند. در مجموع ۶۵ درصد کاربران نظر مثبتی نسبت به سریال داشته‌اند.

۸ درصد از کاربران با وجودی که نظر مثبتی نسبت به سریال داشتند اما از نحوه به پایان رسیدن آن ناراضی بودند.

۳۸ درصد کاربران از علاقه خود به علی صبوری گفته‌اند و بازی و حضور او را دلیل حس خوب خود به سریال عنوان کردند.

در مقابل تنها ۸.۵ درصد سریال را بد دانستند و ۴ درصد سریال را بسیار ضعیف خواندند. بیش از ۷۵ درصد افرادی که سریال را بد دانستند، پایان‌ بد آن را دلیل این حس عنوان کردند.

۹ درصد از نظرات به موضوع سریال نپرداختند و ۱۴.۵ درصد آن را سریالی متوسط می دانند.

استفاده از اینفلوئنسر‌های اینستاگرام در فیلم‌ها و سریال‌ها روشی برای جذب مخاطبان به این برنامه‌ها تبدیل شده است. بررسی ها نشان می دهد که این امر تا حدی موفق بوده است. برای درک بهتر تاثیر این موضوع می‌توان میزان توجه به سریال‌های مشابه در تلویزیون را با این گونه سریال‌ها مقایسه کرد.

/دیتاک/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول