دریافت هزینه «خدمات فضای مجازی» توسط مهدهای کودک غیرقانونی است

مجازیست-حبیب‌الله مسعودی فرید، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور :

  • در ارتباط با آخرین وضعیت تعیین تکلیف شهریه‌های مهدهای کودک در سال جاری اظهار کرد: در این ارتباط درخواست برگزاری جلسه با سازمان حمایت مصرف کننده از سوی سازمان بهزیستی داده است و این جلسه این هفته برگزار خواهد شد.
  • دو پیشنهاد از سوی سازمان بهزیستی برای تعیین شهریه‌های جدید مهدهای کودک در سال ۹۹ به سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده داده شده است به این ترتیب که شهریه مهدهای کودک بر اساس نرخ تورم و یا هزینه تمام شده در مهدهای کودک مشخص شود که البته پیشنهاد دومی بیشتر مهد نظر سازمان است و اصرار ما بر این است که شهریه‌ها براساس هزینه‌های تمام شده در هر استان و شهرستان مشخص شود.
  • پیش‌بینی می‌شود با برگزاری جلسه سازمان بهزیستی با سازمان حمایت مصرف کننده؛ شهریه‌های مهدهای کودک در سال جاری مشخص و برای تأیید به ستاد تنظیم بازار ابلاغ شود و پس از تأیید این ستاد برای اجرا به سازمان بهزیستی ابلاغ خواهد شد.
  • برهمین اساس در حال حاضر شهریه مهدهای کودک براساس نرخ سال گذشته است و مهدها موظف به رعایت قوانین و مقررات در این زمینه هستند.
  • دریافت هزینه از سوی مهدهای کودک تحت عنوان خدمات فضای مجازی غیرقانونی است اما از سال آینده سرفصل جدیدی در این حوزه برای مهدهای کودک پیش‌بینی خواهد شد تا فعالیت خود را ادامه بدهند.

/تسنیم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول