ظرفیت فضای مجازی در روزهای کرونایی جدی گرفته شود

مجازیست-آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در نشستی به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

  • امروز باید از ظرفیت بالای فضای مجازی استفاده جدی کرد و با توجه به شرایطی که امروز جامعه با آن دست به گریبان است، باید از ظرفیت فضای مجازی به دلیل لغو اجتماعات استفاده بهینه به عمل آید.
  • یکی از ملزومات استفاده از فضای مجازی، تبیین مواضع انقلابی بوده و در این زمینه باید همه همگام عمل کنند و با بررسی وضعیت برگزاری مراسم مذهبی در زنجان، مشاهده می‌کنیم که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عملکرد قابل قبول در این زمینه داشته و توانسته است با برگزاری این مراسم، با توطئه دشمنان تا حدود زیادی مقابله کند.
  • این روزها را باید جزو سخت‌ترین روزها برای ملت ایران و سایر جوامع قلمداد کنیم و همین که بیانات مقام معظم رهبری در فضایی بدون دیدار با اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می‌شود، خود بیانگر اوضاع سخت امروز است، به همین خاطر معتقدیم فضای مجازی می‌تواند این فرصت را در اختیار ما قرار دهد که بیانات رهبر فرزانه انقلاب به خوبی در این فضا نشر داده شود.
  • جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری، نیاز به استفاده از رهنودهای کلیدی مقام معظم رهبری داشته و فضای مجازی می‌تواند در بازنشر این بیانات نقش تعیین کننده‌ای ایفا کند و اینکه بتوان بیانات کلیدی و ارزشمند رهبر معظم انقلاب را در فضای مجازی بازنشر کرد، وظیفه‌ای است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید به درستی انجام دهد.
  • امروز باید به واسطه آشنایی نسل جوان با فضای مجازی، از ظرفیت‌های این نسل بیش از پیش استفاده شود و با توجه به اینکه در آستانه محرم قرار داریم، لذا باید واقعیت‌های این ایام به نسل جوان بازگو و بیان شود.

/مهر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول