قوانین جدید گوگل درباره اخبار جعلی انتخابات ریاست جمهوری

مجازیستگوگل سعی دارد فعالیت های مشتریان تبلیغاتی که کسب و کار مشکوکی دارند را محدود کند و در همین راستا قوانین خود را آپدیت کرده است. قوانین آپدیت شده گوگل از یکم سپتامبر اجرایی می شود.

طبق اطلاعات موجود، دو آپدیت در قوانین جدید گوگل انتشار اخبار جعلی درباره انتخابات ریاست جمهوری را کنترل می کند.

سخنگوی گوگل در این باره می گوید: طی چند سال گذشته ما با هدف جلوگیری از دخالت های خارجی و هدف گرفتن افراد و همچنین افزایش شفافیت در انتخابات، قوانین امنیتی در خصوص تبلیغات سیاسی را وضع کردیم. امروز برای تقویت این تلاش ها قوانین مان را ارتقا دادیم تا از گسترش اطلاعات جعلی به وسیله تبلیغات جلوگیری کنیم.

برهمین اساس، قوانین جدید گوگل همکاری با مشتریان تبلیغاتی را منع کرده که نقش خود در انتشاراخبار جعلی سیاسی را پنهان می کنند. این آپدیت به گوگل اجازه می دهد اقداماتی علیه کل شبکه حساب های کاربری متصل به یکدیگر را انجام دهد.

دومین آپدیت قوانین گوگل همکاری با مشتریان تبلیغاتی را منع می کند که اطلاعات را به شیوه غیر قانونی (از طریق هک یا دسترسی غیرمجاز به مخازن دیجیتالی) جمع آوری کرده اند تا مردم را برای کلیک روی تبلیغات فریب دهند.

پیش از این گوگل تبلیغات مربوط به ادعاهای خطرناک درباره جلوگیری و درمان کووید۱۹ را ممنوع کرده بود. اما قوانین جدید به طور وسیع تر نظریه های توطئه را در برمی گیرد.

/مهر به نقل از دیجیتال ترندز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول