نشست هم‌اندیشی پلیس فتا و صدا سیما با محوریت فضای مجازی

مجازیستسرهنگ سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس:

  • نشست هم‌اندیشی پلیس فتا و صدا سیما با حضور مهندس خورشید سوار معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز استان فارس، با هدف کاهش آسیب‌های فضای مجازی و بالا بردن فرهنگ استفاده از این فضا در استان تشکیل شد.
  • با ظرفیت‌های بالایی که در صدا و سیما وجود دارد و همکاری و تعامل همه سازمان‌ها و نهاد‎ها به منظور ایجاد فرهنگ مناسب در راستای استفاده از اینترنت و فضای مجازی و تبدیل تهدیدهای موجود در این فضا به فرصتی برای صیانت از جنبه‌های فرهنگی و اعتقادی کاربران، می‌توان این فضا را برای فعالیت همشهریان امن تر کرد.
  • چنانچه کاربران فضای مجازی از سواد کافی دراستفاده از فضای مجازی برخوردار نباشند ممکن است در برخی موارد تبعات جبران ناپذیری برای آن ها داشته باشد.
  • فضای مجازی از دیدگاه مقام معظم رهبری مورد اهمیت است و با همکاری صدا و سیما می‌توان از هجمه‌های سنگین دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی جلوگیری کرد و ضمن حفاظت از باورها و اعتقادات خود به عنوان سربازان جنگ نرم در برابر تهدیدات و آسیب‌های این فضا ایستاد.

در ادامه نشست، معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز فارس و کارشناسان پلیس فتا سرهنگ مزارعی، سرهنگ سخا و ستوانیکم سبزلون به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در جهت ارتقای وضعیت فناوری اطلاعات و فضای مجازی در استان پرداخته و راهکارهای خود را در جهت کاهش آسیب‌‌های فضای مجازی و افزایش فرهنگ صحیح استفاده از این فضا در سطح استان بیان کردند .

/فتا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول