نقص فنی در توییتر

مجازیست– در روزهای اخیر بسیاری از کاربران توئیتر اعلام کردند مشکلاتی عجیب در این شبکه اجتماعی به وجود آمده و پیام‌هایی مبنی بر محدودسازی توییت‌ها برای آن‌ها ارسال می‌شود. حالا توییتر اعلام کرد این مشکل به دلیل نقص فنی نرم‌افزار این شبکه اجتماعی است و ربطی به محتوای توییت‌های کاربران ندارد.

سخنگوی توییتر:

  • مهندسان پشتیبانی این شبکه اجتماعی در تلاش هستند تا به زودی مشکل ایجاد شده از لحاظ محدودیت برای ارسال توئیت را برطرف کنند.

تعدادی از کاربران توییتر معتقدند مشکل به وجود آمده به دلیل حمله سایبری بزرگی است که در روزهای اخیر به این شبکه اجتماعی شده است. در واقع نفوذ به حساب‌های کاربران مختلف موجب شده سامانه‌های امنیتی توئیتر به درستی عمل نکنند.

دیران توییتر چنین ادعایی را رد کردند و از همه کاربران این شبکه اجتماعی خواستند فعالیت‌های عادی خود در توییتر را ادامه داده و نگرانی از بابت تامین امنیت حریم خصوص اعضای توئیتر نداشته باشند.

روزانه میلیون‌ها کاربر به منظور بیان نظرهای خود در موضوع‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از توئیتر استفاده می‌کنند از همین رو این شبکه اجتماعی اهمیت زیادی بین کاربران در سراسر دنیا پیدا کرده و هرگونه نقص فنی و مشکل امنیتی در آن می‌تواند واکنش‌های بسیار شدیدی را در پی داشته باشد.

/آنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول