آموزه‌های دینی؛ توییتر، اینستاگرام

مجازیست-کتاب «آموزه‌های دینی؛ توییتر، اینستاگرام (ظرفیت‌سنجی تطبیقی شبکه‌های توییتر و اینستاگرام در تبلیغ آموزه‌های دین)» به همت اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه سازمان صداوسیما منتشر شد.

این کتاب تالیف ابوالفضل توسلی زاده است و در ۱۵۵ صفحه، به قیمت ۲۳ هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است.
توسلی زاده در چهار فصل به مفاهیم و مبانی، معرفی توییتر و اینستاگرام، ترسیم ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام در تبلیغ آموزه‌های دینی و ظرفیت‌سنجی تطبیقی توییتر و اینستاگرام در تبلیغ آموزه‌های دینی پرداخته است.
نویسنده در این کتاب تلاش کرده است گامی در زمینه افزایش سواد رسانه‌ای مخاطبان، به ویژه در عرصه بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ آموزه‌های دینی بردارد و در همین حال بر اصل لزوم حضور مبلغان دینی در فضاهایی همچون توییتر و اینستاگرام، به عنوان مقدمه تبلیغ، تاکید کند.

/اطلاع رسانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.