کرونا کارکردهای جدید و مثبت فضای مجازی را آشکار کرد

مجازیست-بابک رضی منش، فرماندار شهرستان اسکو در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان اسکو:

  • خبرنگاران بحران‌های پیش روی جامعه را با هدف کاهش و رفع منعکس کنند و تحلیل‌های جامع ارائه کنند.
  • با توجه به ابعاد منفی و مثبت کرونا در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی لازم است آمادگی‌های لازم را برای مباحث پساکرونا داشته باشیم، تحقیقاتی در این زمینه انجام گرفته و اصحاب رسانه باید به این موضوع توجه جدی تری داشته باشند، به ویژه به موضوع کاهش سرمایه اجتماعی، افسردگی و بحران‌های روانی پرداخته شود.
  • فضای مجازی که به عنوان یک تهدید در نظر گرفته می‌شد، نقش مثبتی در این زمینه ایفا کرد و فعالیت‌های آنلاین جایگاه خاصی یافت و فعالان رسانه‌ای فضای مجازی به خوبی به دولت کمک کردند.
  • در شهرستان اسکو با همراهی و همدلی مردم، کمک اصحاب رسانه کرونا و مشکلات آن تا به اکنون به خوبی مدیریت شده است و موجی از پویش‌هایی مردمی بار دیگر اهمیت سرمایه‌های اجتماعی و بازگشت به مسئله مهم اعتماد عمومی را مورد تاکید قرار داد؛ به ویژه موضوع مواسات و کمک مومنامه حاصل همدلی و زحمات و همکاری رسانه‌ها با استقبال گسترده مردم مواجه شد.
  • اگر رسالت خبرنگاری در خدمت توسعه پایدار، بیان حقایق با هدف اصلاح امور و جامعه باشد، بسیار ارزشمند و مقدس است و امروز مهم‌ترین رسالت خبرنگاران با توجه به شرایط موجود کشور تقویت امید و آرامش و ایجاد نشاط در جامعه است.

/مهر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول