انتصاب رئیس و دبیر کمیته فرهنگ و فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی

مجازیست– فرزاد جهان بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، در حکمی رئیس، دبیر و اعضای کمیته فرهنگ و فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

در حکم جهان بین خطاب به عزیز نجف‌پور آمده است: نظر به توسعه روزافزون فضای مجازی و تاثیرات شگرف ان بر فرهنگ و ضرورت نگاه عالمانه و همه جانبه به این موضوع و تصرف در این فضا در جهت اهداف فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه تمدن ساز و تمهید نقش آفرینی و شبکه سازی دانشگاهیان عزیز با هدف قوی شدن در فضای مجازی، جنابعالی را که آراسته به زیور تعهد و تخصص هستید و در این عرصه موثرید، به عنوان مشاور معاون و رییس کمیته فرهنگ و فضای مجازی منصوب می کنم.

همچنین محمد حسین انتظاری، مهدی اسلامی، محمدحسین کاشی، ابراهیم خرم نژاد، مصطفی حیدرزاده، محمدامین حاجی هاشمی، احسان کیانخواه، محمدحسین ساعی، محمدصادق نصراللهی، محمدلسانی و سعید گلستانی را به عنوان اعضای حقیقی و سیدکاظم یکانی و علی رجبی را به عنوان اعضای حقوقی کمیته فرهنگ و فضای مجازی منصوب می کنم.

انشالله حضور این عزیزان که از چهره های متعهد و متخصص و موثر در عرصه فضای مجازی هستند منشا خیرات و برکات باشد.

هم چنین معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه این حکم، علی رجبی مدیرعامل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران را به عنوان دبیر کمیته فرهنگ و فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

/ایسکانیوز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول