داوران محتوایی در راه جشنواره وب و موبایل

مجازیست- دبیرخانه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در اطلاعیه اعلام کرد بخش جدیدی به نام داوری تخصصی به شورای داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اضافه خواهد کرد.

مطابق اطلاعیه دبیرخانه، داوری جشنواره وب و موبایل ایران در طول ۱۳ سال گذشته همواره بخشی پراهمیت و به عبارتی دیگر پرچالش و حساس بوده است. از این رو در نظر گرفتن و به کار بستن توصیه‌ها، نقدها و پیشنهادهای علاقه‌مندان و فعالان این حوزه در طول سالیان گذشته در جهت بهبود و تغییر رویه‌های داوری به منظور انتخاب اصولی‌تر سایت‌های برتر، بخشی از استراتژی برگزارکنندگان جشنواره بوده است.

براساس این اطلاعیه، روند داوری جشنواره وب و موبایل ایران در طول ۱۳سال مختلف دستخوش تغییراتی بوده است؛ از اضافه شدن مشارکت عمومی در انتخاب نامزدها از طریق رای‌گیری عمومی در تا انتخاب کاندیداها توسط افراد متخصص موسوم به شورای داوری.

اما اکنون و پس از سه سال از تجربه شورای داوری با حضور افراد متخصص، این دبیرخانه پس از اخذ نظرات اعضای شورای داوری و بازخوردهای شرکت‌کنندگان سال‌های گذشته، بخشی جدید را به شورای داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به نام داوری تخصصی اضافه می‌کند.

شورای داوری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، سال گذشته در بیانیه خود نسب به ضعف محتوا و توجه صرف به ظاهر و رابط کاربری سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها ابراز نارضایتی کرده بود.

داوری تخصصی که امسال در شاخه‌های محتوایی و بازی اجرایی می‌شود، در اصل استفاده از افرادی متخصص در کنار شورای داوری است که علاوه بر تخصص‌های لازم مربوط به کسب و کارهای مبتنی بر وب و موبایل در حوزه محتوا و بازی نیز صاحب‌نظر هستند.

جشنواره وب و موبایل ایران ابراز امیدواری کرده است، با ایجاد بخش تخصصی داوری که همواره بسیاری از شرکت‌کنندگان در طول چند سال گذشته به منظور حرفه‌ای‌تر شدن داوری و رسیدن به انتخب‌های دقیق‌تر درخواست آن را داشتند، شاهد اعلام نتایجی بهتر، تخصصی‌تر و نزدیک‌تر به اهداف و چشم‌اندازهای فضای وب و موبایل و اکوسیستم استارتاپی ایران باشیم.

پیش از این، میلاد احرام‌پوش، هم‌بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران، در نشست خبری دوازدهمین دوره این جشنواره از احتمال اضافه شدن تندیس ویژه محتوا در جشنواره سیزدهم خبر داده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول