برنامه‌های آنلاین و ترافیک رایگان در ایام محرم

مجازیستبا نزدیک شدن به ایام محرم و در شرایطی که هنوز هم شرایط کرونایی در کشور وجود دارد، برنامه‌ها و مراسم عزادارای هم به شیوه‌ای متناسب با این شرایط دنبال می‌شود.

در این راستا سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در اینستاگرام خود نوشت: ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش امسال با حال و هوایی متفاوت برگزار می‌شود و ما نیز در شرکت مخابرات ایران برای استفاده هرچه بهتر از این روزها و شبها، قدمی برداشتیم.

سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

  • مشتریان اینترنت شرکت مخابرات ایران می‌توانند در دهه اول محرم از ترافیک رایگان برای دیدن مجالس عزاداری استفاده و به‌صورت آنلاین برنامه‌های مختلف را از پایگاه heyatonline.ir دریافت کنند. این ترافیک رایگان از روز جمعه ۳۱ مردادماه همزمان با اولین روز محرم تا پایان روز یکشنبه مورخ ۹ شهریور و روز عاشورا به مشتریان اینترنت مخابرات ارائه می‌شود. البته این طرح با توجه به برنامه‌های آتی متولیان هیئت آنلاین، تا پایان ماه محرم برای مشترکان، قابل تمدید است.
  •  ما در شرکت مخابرات آمادگی داریم تا ترافیک و زیرساخت لازم را برای اپراتورها فراهم کنیم تا همه عزاداران حسینی در شرایط فعلی و عدم امکان حضور فیزیکی در مجامع، به‌شکل مجازی از برنامه‌های هیئت‌های مورد علاقه خود بهره‌مند شوند.
  • مشکلی از بابت ظرفیت شبکه مخابراتی در این ایام وجود ندارد و این شرکت با رصد ۲۴ ساعته شبکه ارتباطی در تلاش برای تثبیت و پایداری ارتباطات است تا با تمام امکانات و توانمندی‌های شرکت، بستر ویژه و شایسته‌ای در ایام محرم و صفر به هموطنان ارائه شود.

همچنین سید جمال هادیان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری مجموعه برنامه‌های ویژه دهه اول محرم از رهگذر فضای مجازی تحت عنوان «مهر محرم» در حوزه ارتباطات خبر داد.

سید جمال هادیان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات:

  • درباره برنامه‌های وزارت ارتباطات باید بگویم در اقامه عزای حضرت سیدالشهدا و ۷۲ تن از یارانش با توجه به محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا، با اهتمام این مرکز و با استفاده از بستر پلتفرم‌های فضای مجازی، دو برنامه خاص تدارک دیده شده تا علاوه بر همکاران حوزه ارتباطات همه مردم عزیز و عاشقان عاشورایی از این برنامه‌ها استفاده کنند.
  • در این برنامه‌ها از شاعران آیینی سراسر کشور دعوت شده است تا جدیدترین و تأثیرگذارترین سروده‌های عاشورایی خود را اجرا کنند و حاصل این کار ۲۵ فیلم کوتاه از شاعران اهل‌بیت (ع) است که هر شب در فضای مجازی منتشر خواهد شد.
  • همچنین از روز شنبه یکم تا چهارشنبه پنجم شهریورماه هر روز به مدت ۳۰ دقیقه از ساعت ۱۲ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه پخش زنده سخنرانی و ذکر مصیبت اهل‌بیت(ع) از طریق تارنمای رسمی وزارت ارتباطات با آدرس ict.gov.ir/fa/moharam، تارنمای هیئت آنلاین با آدرس heyatonline.ir/heyat/۶۳۰، لنز ایرانسل با آدرس lenz.ir/live، آپارات با آدرس: aparat.com/ictmedia اینستاگرام مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات با آدرس instagram.com/ictministrypr؛ قابل مشاهده است.

/ایسنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول