آشنایی با گرانترین فیلم های نتفلیکس

مجازیست– روزنامه نشنال در گزارشی پنج مورد از پرخرج‌ترین پروژه‌های نتفلیکس را معرفی کرده که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

مرد خاکستری (The Gray Man)

مرد خاکستری فیلم جدید جو و آنتونی روسو کارگردانان فیلم ابرقهرمانی انتقام‌جویان: پایان بازی و نقش‌آفرینی رایان گاسلینگ و کریس ایوانز ستاره‌های هالیوودی است که از رمانی به همین نام ساخته می‌شود.

این فیلم که با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری پرخرج‌ترین پروژه سینمایی تاریخ نتفلیکس است، داستان رویارویی یک آدمکش به نام کورت جنتری (گاسلینگ) و یک مامور سابق سازمان سیا به نام لوید هانسن (ایوانز) را روایت می‌کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ددلاین، مرد خاکستری اولین قسمت از یک مجموعه سینمایی است که گاسلینگ در قسمتهای بعدی آن نیز نقش اصلی را ایفا می‌کند.

درخشان (Bright)

فیلم درخشان (۲۰۱۷) یک پروژه سینمایی جاه‌طلبانه از سوی نتفلیکس بود که ۹۰ میلیون دلار هزینه برجای گذاشت، اما منتقدان را راضی نکرد. این فیلم که در ژانر اکشن فانتزی به کارگردانی دیوید آیر و بازی ویل اسمیت ساخته شد، جهانی فانتزی را به تصویر می‌کشد که انسان‌ها تنها ساکنان آن نیستند. در خط اصلی داستان، دو مامور پلیس این جهان با همکاری یکدیگر ماموریتی را برای پیدا کردن یک سلاح مرگبار و مخرب آغاز می کنند.

با وجود آن که این فیلم در پایگاه راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes ) امتیاز نه چندان جالب ۲۸ درصد را کسب کرده نتفلیکس بر موفقیت این پروژه اصرار دارد. کمی پس از اکران این فیلم در سال ۲۰۱۷، مدیران نتفلیکس اعلام کردند این فیلم یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های اقتباسی این شرکت بوده است.

مرز سه گانه (Triple Frontier)

مرز سه گانه (۲۰۱۹) یک فیلم اکشن به کارگردانی جی. سی. چاندور و بازی بن افلک، اسکار آیزاک و پدرو پاسکال است که با بودجه هنگفت ۱۱۵ میلیون دلاری ساخته شد.

این فیلم ماجراهای پنج کهنه سرباز و دوست قدیمی را روایت می‌کند که برای یک سرقت بزرگ به آمریکای جنوبی می‌روند، اما عملیات طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش نمی‌رود. مرز سه‌گانه با اقبال نسبتا خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده و با ۶۳ میلیون بار بازدید در چهار هفته اول اکران، به هشتمین فیلم محبوب نتفلیکس تبدیل شد.

شش زیرزمینی (۶Underground)

اکشن-کمدی شش زیرزمینی (۲۰۱۹) فیلمی به کارگردانی مایکل بِی و نقش‌آفرینی هنرپیشه‌هایی چون رایان رینولدز و پیمان معادی است که ۱۵۰ میلیون دلار خرج روی دست نتفلیکس گذاشت.

این فیلم روایتگر ماجراهای یک گروه شبه‌نظامی زیرزمینی شش نفره است که مأموریت دارند دیکتاتور حاکم بر کشور خیالی تورگستان را از بین ببرند.

این فیلم با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد و با بیش از ۸۰ بار نمایش در چهار هفته اول پس از اکران، در جایگاه چهارمین فیلم محبوب نتفلیکس قرار گرفت.

مرد ایرلندی (The Irishman)

مارتین اسکورسیزی کارگردان مطرح هالیوود فیلم مرد ایرلندی را با بازی چهره‌هایی چون رابرت دنیرو و آل پاچینو و بودجه ۱۵۹ میلیون دلار ساخت. البته بخش قابل توجهی از این بودجه صرف استفاده از فناوری جوانسازی شد تا بدون استفاده از گریم، بازیگران را در بخش‌های موردنظر به نسخه جوانتر خود تبدیل کند.

این فیلم که داستانی جنایی و مافیایی دارد، با تحسین منتقدان و مخاطبان روبه‌رو شده، نامزد دریافت ۱۰ جایزه اسکار شد و در چهار هفته اول پس از اکران بیش از ۶۴ میلیون بار به نمایش درآمد.

اعلان قرمز (Red Notice)

اعلان قرمز اکشن-کمدی جدید نتفلیکس با بازی ستاره‌هایی چون دواین جانسون، گال گدوت و رایان رینولدز است که داستان تعقیب و گریز میان یک مامور پلیس اینترپل (جانسون) و حرفه‌ای ترین دزد آثار هنری در جهان (گدوت) را روایت می‌کند.

از آنجایی که شیوع کرونا پروژه ساخت این فیلم را به تعویق انداخت، تاریخ دقیق اکران آن هنوز مشخص نیست. هزینه ساخت هم هنوز تایید نشده اما براساس برآوردها چیزی حدود ۱۷۵ میلیون دلار به این پروژه اختصاص داده شده است.

/حی پلاس به تقل از روزنامه نشنال/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول