تیک‌تاک دست به دامن کمپین تلویزیونی شد

مجازیستتیک تاک یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در سراسر دنیا محسوب می شود، این پلتفرم در طول سال های اخیر توجه بسیار زیادی را جلب کرده است. دلیل این امر به روز رسانی های متعدد و امکانات تازه اش برای کاربران است. درگیری میان مقامات رسمی ایالات متحده با گسترش تیک تاک به عنوان یک پلتفرم اجتماعی چینی در این کشور در طول ماه‏‎ های گذشته سر و صدای بسیار زیادی کرده است. تیک تاک در تلاش برای تداوم تعامل با کاربرانش در ایالات متحده کمپین بازاریابی تازه ‎ای را طراحی کرده است. این کمپین تحت عنوان «صورت‎ های تمام فرهنگ ‎ها» در تلاش برای جلب نظر کاربران مختلف از سراسر دنیا برای تداوم حضور در تیک تاک است.

بدون تردید بازاریابی و تبلیغات برای شبکه های اجتماعی امر رایجی نیست. تیک تاک به دلیل احساس خطر گسترده در پی تحریم از سوی ایالات متحده دست به طراحی چنین کمپینی زده است. نکته مهم در این میان همکاری با برخی از افراد مشهور در تیک تاک برای تولید کمپین موردنظر است. با این حساب کمپین موردنظر جذابیت ‎های لازم برای طرفداران این اپ را خواهد داشت.

کمپین تیک تاک از برخی کانال ‎های تلویزیونی ایالات متحده مانند NBC، ABC و همچنین ESPN به نمایش درخواهد آمد. همچنین این پلتفرم در کانال ‎های دیگری نظیر نت‎ فلیکس، هولو و همچنین اسپاتیفای نیز کمپینش را نمایش خواهد داد. این امر در واکنش به کمپین‎ های خروج از تیک تاک از سوی برخی از کاربران آمریکایی این اپ به نمایش درخواهد آمد.

/فرصت امروز به نقل از mobilemarketer/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول