نتایج نظرسنجی‌های وزیر درباره شاد

مجازیست-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درحالی از برنامه‌ریزی برای ارائه بسته‌های اینترنت رایگان برای معلمان و دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد که ۸۹ درصد از کاربران اینستاگرامی اعلام کردند آموزش مجازی هزینه اینترنتشان را افزایش داده است و تنها ۲۷ درصد کاربران از اپلیکیشن شاد استفاده می‌کنند.
محمدجواد آذری‌جهرمی در صفحه خود در اینستاگرام با بیان اینکه برای تحقق عدالت آموزشی و ارائه بسته‌های اینترنت رایگان برای معلمان و دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی‌ می‌کنیم، سوالاتی را به‌صورت نظرسنجی از کاربران مطرح کرده که نتایج این نظرسنجی با گذشت یک روز، در ادامه آمده است.
کاربران در پاسخ این سوال که برای آموزش مجازی از اینترنت خانگی (وای‌فای) استفاده می‌کنند یا اینترنت همراه؟ پاسخی ۵۳ درصدی به اینترنت همراه و ۴۷ درصد به اینترنت خانگی داشتند.

سوال دوم وزیر ارتباطات این بود که آیا برای آموزش مجازی از سامانه «شاد» استفاده می‌کنند یا از سایر پیام‌رسان‌ها و ابزارها؟ که در پاسخ به این سوال، کاربران ۲۷ درصد به شاد رای داده و ۷۳درصد گزینه سایر ابزارها را انتخاب کردند.

در پاسخ به این سوال آیا هزینه اینترنت شما با استفاده از آموزش مجازی افزایش یافته است؟ ۸۹ درصد پاسخ مثبت داده و تنها ۱۱ درصد اعلام کردند که افزایش هزینه نداشتند. در سوال پایانی نیز عنوان که در سال تحصیلی گذشته، موضوع هزینه شبکه یا کیفیت خدمات «شاد» برای کاربران چالش بزرگ‌تری محسوب شده است که در این خصوص ۵۹ درصد کاربران چالش هزینه و ۴۱ درصد چالش کیفیت این خدمت آموزشی را مطرح کردند.

/دنیای اقتصاد/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول