کرونا تبلیغات بایدن را به بازی های رایانه ای کشاند

مجازیست-یکی از روش های تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا استفاده از خدمات پخش زنده اینترنتی است. اما اعضای ستاد انتخاباتی بایدن به استفاده از بازی های رایانه ای نیز روی آورده اند.

یکی از این بازی ها که Animal Crossing: New Horizons نام دارد از امروز شاهد تغییرات تازه ای است و کاربران آن می توانند برای نشان دادن حمایت خود از جو بایدن و معاون وی هریس نشانه های تبلیغاتی آنها را در حیاط جزیره های مجازی متعلق به خود نصب کنند.

در حال حاضر چهار نشان تبلیغاتی برای استفاده در این بازی کروناطراحی شده است. یکی از این نشان ها لوگوی رسمی بایدن – هریس است. دوتای دیگر از آنها لوگوهای مربوط به جو بایدن است و دیگری آواتاری از رنگ های پرچم آمریکاست.

افراد باید برای اضافه کردن نشانه های تبلیغاتی بایدن و اعضای گروهش به حیاط های منازل مجازی خود کدهای مخصوص کیو آر را از طریق اپلیکیشن آنلاین نینتندو سوئیچ دریافت کرده و فعال کنند.

اعضای ستاد انتخاباتی بایدن اعلام کرده اند در آینده استفاده بیشتری از فضای دیجیتال به عمل می آورند و ابزار آموزش رای دهی و برخی اطلاعات دیگر را نیز به طور آنلاین در دسترس کاربران قرار می دهند. بازی Animal Crossing در آمریکا بسیار محبوب است و تا به حال ۲۲ میلیون نسخه از آن به طور رسمی به فروش رفته است.

/فارس به نقل از انگجت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول