عامل درج آگهی جعلی خدماتی در سایت دیوار شناسایی شد

مجازیست-سرهنگ امین یادگارنژاد، رئیس پلیس فتا استان کرمان:

  • در پی مراجعه چندین نفر به این پلیس با در دست داشتن مرجوعه قضایى و درخواست رسیدگى به شکوائیه های خود را مبنى بر کلاهبردارى از طریق سایت دیوار با آگهی جعلی خدماتی عنوان کرد ؛ در این خصوص موضوع به طور ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
  • شاکیان عنوان داشتند در سایت‌ دیوار با یک آگهی خدمات ام دی اف(MDF) کاری مواجه و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده ، وی تقاضای بازدید از محل کار را نمود و پس از بازدید جهت خرید اقلام مورد نیاز درخواست واریز وجه نقد به حساب خود می کند اما پس از دریافت وجه تلفن همراه را از دسترس خارج می کند.
  • کارشناسان پلیس فتا پس از انجام یک سری اقدامات فنی، تخصصی و اخذ دستور قضایی توانستند متهم را در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.
  • عامل کلاهبردار که مردی سی ساله بود جمعا معادل ۲۰۰ میلیون ریال با این شکرد کلاهبرداری و انگیزه خود را کسب منافع مالی عنوان کردند.
  • اگر با چنین تبلیغاتی مواجه شدید از واریز هرگونه وجه تحت هر عنوانی، حتما از صحت و سقم این مشاغل اطمینان حاصل نمایید تا زمانی که جنس مورد نظر خود را دریافت نکرده‌اید، از پرداخت هرگونه وجهی تحت هرشرایطی خودداری کنید و همچنین در قبال دریافت کالا از فروشنده درخواست رسید نمایید بسیار مراقب و هوشیار باشید، زیرا احتمال کلاهبرداری در اینگونه موارد وجود دارد.

/روابط عمومی فتا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول