روش عجیب شرکت بازی ساز برای دور زدن تحریم هند

مجازیست-از ماه ژوئن تا به امروز هند ۱۷۷ اپلیکیشن چینی که برخی ازآنها بسیار محبوب بوده اند را مسدود کرده است. علت این مساله درگیری شدید مرزی میان چین و هند در ماه های گذشته بوده که به مرگ تعدادی از نظامیان هند منجر شد.
شرکت پی یو بی جی که بازی جنگی و پرتحرک پی یو بی جی موبایل را تولید کرده، برای اینکه بتواند دوباره در هند فعالیت خود رابطه خود را با شرکت مادر یعنی تنسنت قطع خواهد کرد.
پی یو بی جی یک شرکت کره ای است. اما از آنجا که بازی های آن توسط شرکت تنسنت چین منتشر و توزیع می شوند مورد خشم مقامات هندی قرار گرفته است. بر اساس بیانیه منتشر شده توسط شرکت پی یو بی جی، این شرکت قصد دارد بازی های خود را به طور مستقل عرضه کرده و رابطه خود را با تنسنت قطع کند تا برای تداوم فعالیت در هند مشکلی نداشته باشد.
بازی پی یو بی جی موبایل قبل از ممنوع شدن در هند بیش از ۴۰ میلیون کاربر ماهانه فعال داشت و لذا انگیزه زیادی برای حضور مجدد در بازار پرسود هند دارد. هنوز مشخص نیست آیا مقامات هندی این ترفند پی یو بی جی را می پذیرند یا خیر. هند مدعی است نرم افزارهای چینی از داده های کاربران سوءاستفاده کرده و از این طریق امنیت و حریم شخصی آنها را به خطر می اندازند.
/فارس به نقل از انگجت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول