چیز خاصی نبود

مجازیست-تیم دیوار درباره هک شدن نسخه متنی چند ساعت از مکالمات مرکز تماس این اپلیکیشن توضیحاتی ارائه کرد:

متاسفانه نسخه‌ی متنیِ چند ساعت از مکالمات کاربران با مرکز تماس دیوار مورد حمله هکرها قرار گرفته است. تیم‌های فنی و امنیت دیوار در سریع ترین زمان اقدامات لازم را انجام داده‌اند و این مشکل برطرف شده است. دیوار خود را ملزم می‌داند در جهت شفاف‌سازی و برطرف کردن نگرانی کاربران پاره‌ای توضیحات را در این خصوص ارائه کند که در ادامه می‌خوانید.

این حمله سایبری تنها به هک شدنِ متن چند ساعت از مکالماتِ مرکز تماس دیوار محدود می‌شود که منقطع و بدون معنا هستند. دیوار از نسخه آزمایشی یک نرم‌افزار تبدیل صدا به متن استفاده کرده بود که به دلیل تستی بودن سرویس متن‌ مکالمات به صورت یک طرفه ثبت شده، قابل فهم نیست و امکان سواستفاده از آن وجود ندارد. این سرویس برای تبدیل صدای مکالمات مرکز تماس به متن تست شده تا دیوار بتواند در آینده با بررسی دقیق‌تر مشکلات کاربران و کنترل کیفیت تماس‌ها، خدمات بهتری ارائه کند.

کاربران دیوار اطمینان داشته باشند که اطلاعات شخصی‌شان در امنیت کامل است

بخش بسیار محدودی از مکالمات مرکز تماس روی این نرم‌افزار بارگذاری شده بود که مورد حمله قرار گرفت. تمام این متن‌ها به صورت ناشناس ثبت شده‌اند و اطلاعات تماس هیچ‌یک از کاربران در آن ثبت نشده است. کاربران دیوار اطمینان داشته باشند که اطلاعات شخصی‌شان در امنیت کامل است.

ما در دیوار مسئولیت این اتفاق را می‌پذیریم و از کاربران بابت ماجرای پیش‌آمده عذرخواهی می‌کنیم. حفظ اطلاعات شخصی کاربران از اولویت‌های دیوار است. خوشبختانه اطلاعاتی که در اختیار هکرها قرار گرفته اطلاعات حساسی نبوده و نمی‌تواند به ابزاری برای سوء استفاده قرار گیرد. اطمینان می‌دهیم برای جلوگیری از اتفاقات مشابه، دستورالعمل‌های جدید و دقیق‌تری را برای حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران به کار می‌گیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول