گوشی‌های ساده هوشمند برنامه شاد را پشتیبانی نمی‌کند

مجازیست-حسن میرشمشیری، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و تعمیرکنندگان تلفن ثابت و همراه اصفهان:

  • با نرخ دلار بالای فعلی مردم نمی توانند خرید کنند مگر به اجبار موارد آموزشی مدارس و دانشگاه ها که متاسفانه خانواده ها ناچارند با نرخ بالای تلفن همراه را خریداری کنند.
  • امروز گوشی تلفن همراه به نوعی از ردیف کالاهای لوکس خارج شده و به کالای ضروری سبد خانواده ها برای آموزش فرزندان تبدیل شده است، در شرایط فعلی شیوع کرونا، گوشی تلفن همراه جزو تجهیزات کمک آموزشی تبدیل شده است.
  • طی یک هفته گذشته که وزارت آموزش و پرورش به نوعی بر آموزش مجازی تاکید کرده، بسیاری از خانواده ها ناچار به نصب برنامه شاد هستند و متاسفانه برنامه شاد بر روی گوشی های قدیمی قابل نصب نیست و خانواده ها ناچارند گوشی های جدید خریداری کنند.
  • در حال حاضر پایین ترین قیمت گوشی هوشمند ساده در بازار حدود ۲ میلیون تومان و مربوط به برندهای هوآوی، شیامی و سامسونگ است که بعضا برنامه شاد را پشتیبانی نمی کند.
  • خانواده ها امروز برای فرزندان خود باید گوشی تهیه کنند که اپلیکیشن شاد بر روی آن قابلیت نصب داشته باشد، اگر والدین گوشی با امکانات ضعیف را برای خانواده ها خریداری کنند بعد از نصب شاد احتمال دارد این برنامه بر روی آن جواب ندهد.
  • در حال حاضر خانواده ها اگر سیستم و کامپیوتر در منزل داشته باشند برای آموزش در دوران کرونا از آن استفاده می کنند، اما بعضا اگر خانواده ای چند دانش آموز داشته باشد از تبلت به صورت مشترک استفاده می کنند که در نهایت ساعات آموزش آنها با یکدیگر تداخل دارد، بنابراین امروز میزان استقبال اصفهانی ها برای خرید گوشی تلفن همراه بالاتر است.

/ایسنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول