اسنپ بورس راه‌اندازی شد

مجازیست-با استفاده از سرویس اسنپ بورس تمامی کاربران اسنپ می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری در سامانه سجام ثبت نام کنند، مراحل لازم برای احراز هویت سجام را به صورت غیرحضوری انجام دهند و اقدام به مشاهده و فروش سهام عدالت خود کنند. اسنپ بورس با تکیه بر تخصص و دانش فنی موجود در گروه اسنپ و در همکاری با شرکت‌‌های معتبر و شناخته ‌شده‌ بازار سرمایه راه اندازی شده تا بتواند بهترین خدمات ممکن را برای کاربران فراهم کند. این سرویس قصد دارد در آینده بسته کاملی از خدمات بازار سرمایه را به کاربران اسنپ ارائه دهد.

اسنپ تاکید می‌کند که به منظور تامین امنیت اطلاعات کاربران، هیچ‌کدام از اطلاعات درخواستی در مرحله ثبت‌نام و احراز هویت سجام نزد سرویس اسنپ بورس نمی‌ماند و به طور مستقیم به بخش مربوطه ارسال می‌شود. در واقع سرویس اسنپ بورس صرفا به عنوان یک رابط کاربری، امکان دسترسی آسان به سامانه سجام و بخش احراز هویت آن را فراهم می‌کند تا کاربران با استفاده از سوپراپلیکیشن اسنپ و بدون نیاز به نصب برنامه جدید بتوانند از خدمات مورد نیاز خود به راحتی استفاده کنند.

اسنپ امیدوار است با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه به کاهش ترددهای غیرضروری، اسنپ بورس به کاهش مراجعه حضوری برای ثبت‌نام و احراز هویت افراد خواهان حضور در بورس کمک کند. اسنپ بورس از طریق سوپراپ اسنپ در دسترس قرار گرفته است.

/اکوموتیو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول