تحقق اقتصاد مقاومتی با استفاده از تولیدات بومی

مجازیستابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت مخابرات ایران و سندیکای مخابرات در توسعه شبکه ملی اطلاعات که در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بومی شبکه ملی اطلاعات برگزار شد:

  • ما در مرکز ملی معتقد هستیم که سیستم ثابت مخابرات دچار تاخیر است و این تاخیر باید به شکل ویژه ای جبران شود تا بتواند شبکه موبایل کشور را کامل کند.
  • بخش عمده نیازهای ارتباطی کشور از نظر پهنای باند و خدمات باید روی شبکه ثابت باشد. آمار سرمایه گذاری که در این بخش صورت گرفته است، ‌عدم توازن را نشان می دهد.
  • سرمایه گذاری در توسعه شبکه ثابت کشور باید در اولویت قرار بگیرد. وزارت ارتباطات تلاش کرد تا بودجه ای برای شبکه مترو کشور تامین کند تا به این واسطه و توافق سهام دارها بتوان با قدرت کافی وارد صحنه شوند.
  • ما مجبور به تهیه تجهیزات از داخل هستیم که باعث خوشحالی است. امروز در سطح خوبی از تولید تکنولوژی هستیم و می توانیم در تمام این حوزه ها تلاش کنیم. با قول‌هایی که سهامداران شرکت مخابرات داده اند امیدواریم بتوانیم شاهد جهش تولید باشیم. این روزها، روزهای خوبی در اقتصاد مقاومتی کشور خواهد بود.

/ایرنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول