یافته‌های کلیدی از صنعت بازی‌های دیجیتال اروپا در سال ۲۰۱۹

مجازیست-فدراسیون نرم‌افزارهای تعاملی اروپا (Interactive Software Federation of Europe-ISFE) به عنوان یک فدراسیون مستقل صنفی، هر ساله مختصات بازار و صنعت بازی‌های دیجیتال اروپا را در قالب گزارش‌های آماری منتشر می‌کند. ISFE از تمام شرکت‌های بازی‌ساز اروپا، انجمن‌های ملی صنایع بازی‌های دیجیتال در اروپا و شرکت‌هایی که به نوعی با آن‌ها در ارتباط هستند و برای ارتقاء آن می‌کوشند تشکیل شده و از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. آخرین گزارش این انجمن در مورد وضعیت صنعت بازی‌های دیجیتال در اروپا در سال ۲۰۲۰ منتشر شده و به روندها و داده‌های سال ۲۰۱۹ می‌پردازد.

خلاصه‌ای از این گزارش در ادامه ارائه خواهد شد و اصل گزارش از طریق لینک انتهای صفحه قابل دسترسی است. قابل ذکر است که این گزارش با تأکید بر چهار بازار عمده اروپا، یعنی انگلستان، فرانسه، آلمان و اسپانیا تهیه شده است.

صنعت بازی پس از گسترش کووید ۱۹ کارکردهای بیشتری را از خود نشان داد و علاوه بر رسالت اصلی خود، کمک زیادی به ماندن افراد در قرنطینه و مهار پاندمی در کشورهای مختلف کرده است. علاوه بر این از نفوذ خود برای انتقال و گسترش پیام‌های بهداشتی استفاده کرده است. با این وجود کل بازار بازی‌های دیجیتال اروپا در سال ۲۰۱۹ به رقم ۲۱٫۶ میلیارد یورور رسیده است. این رقم سه درصد بیش از حجم بازار در سال ۲۰۱۸ است و در چهار بازار اصلی اروپا، رشدی ۵۵ درصدی به نسبت سال ۲۰۱۴ را نشان می‌دهد.

/دایرک/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول