استقبال کاربران پلتفرم دیوار از آگهی های استخدام آنلاین

مجازیست-آگهی های استخدام از طریق ابزارهای آنلاین زیادی در فضای مجازی منتشر می شوند و پلتفرم دیوار نیز به عنوان یکی از بسترهای این حوزه فعال است به این ترتیب که کاربر می‌تواند همان تجربه صفحه نیازمندی‌های شغلی را بر بستر اینترنت، با سرعتی به مراتب بیشتر تجربه کنید.

بنا بر گزارش های آماری، ارزش‌گذاری آگهی های استخدام در دیوار بیانگر میانگین بازخوردهای مناسبی است که در ادامه به تحلیل آن نگاهی داریم.

میانگین۶ هزار و دویست بار بازدید از هر آگهی

هر آگهی دسته استخدام در دیوار به طور میانگین بیش از ۶ هزار بار دیده می‌شود. این بازدیدها توسط متقاضیانی انجام شده که به دنبال شغل بوده اند و آگهی‌های دیوار برای آن‌ها جذابیت داشته، روی آنها کلیک کرده و اطلاعات آگهی را مطالعه کرده‌اند. این بدان معنا است که در صورت ثبت یک آگهی استخدام شما می‌توانید به طور میانگین به بیش از ۶ هزار کارجو در آن حوزه کاری دسترسی داشته باشید.

میانگین ۱۰۳ تماس به ازای هر آگهی استخدام

هر آگهی استخدام در دیوار به طور متوسط ۱۰۳ تماس برای آگهی‌دهنده ایجاد می‌کند. این تماس‌ها می‌توانند تلفنی، پیامکی یا از طریق چت دیوار باشند. یعنی با ثبت یک آگهی استخدام در دیوار شما به طور متوسط بیش از ۱۰۰ متقاضی مرتبط با آن حوزه کاری خواهید داشت که مستقیما با شما تماس می‌گیرند و مذاکره می‌کنند.

اعدادی که در بالا ذکر شد در واقع میانگین آگهی‌های استخدام از ابتدای سال ۹۹ تاکنون هستند. هر چه شما در آگهی خود اطلاعات کامل‌تر و دقیق‌تری از شرایط و شیوه همکاری ارائه کنید و هر چه پیشنهاد شما جذاب‌تر باشد، بازدهی آن نیر به مراتب افزایش پیدا می‌کند.

میزان بازدهی در برابر قیمت

بیش از ۲۰ درصد افرادی که اقدام به ثبت آگهی استخدام در دیوار می‌کنند، خیلی زود به نتیجه می‌رسند و نیروی مورد نظر خود را پیدا می‌کنند. همچنین به خاطر داشتن جامعه کاربری بزرگ، ثبت و مشاهده آگهی توسط کاربران به سرعت انجام می‌شود و خیلی سریع می‌توانید به نتیجه مطلوب برسید.

ثبت آگهی استخدام در دیوار ۴۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده که همچنان در مقایسه با تمام ابزارهای مشابه که برخی از آنها بازدهی کمتری هم دارند، ارزان‌تر است.

بر اساس آمار و ارقامی که بالاتر ارائه شد می‌توان استنباط کرد که بازدهی ثبت آگهی استخدام در دیوار بسیار خوب است و ارزش‌گذاری ۴۰ هزار تومانی آن منصفانه است.

عدم اعمال فیلتر

بر خلاف بسیاری پلتفرم های دیگر که کاربر ابتدا با وب‌سایت واسط در ارتباط بوده و بر اساس بسته ای که خریداری کرده ، رزومه های ارسالی را دریافت می کند، کارفرما در دیوار از همان ابتدا مستقیما با متقاضیان در ارتباط خواهد بود و هیچ فیلتری روی تعداد متقاضیان اعمال نمی‌شود. همچنین تعداد متقاضیان نسبت مستقیمی با شرایط کار پیشنهادی شما و همچنین شیوه ارائه آنها در آگهی دارد.

/عصر آی.سی.تی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول