مدیران توییتر در خدمت دموکرات‌ها

مجازیست-براساس گزارش فاکس‌نیوز، برخی مدیران توییتر سابقه حضور در کمپین‌های تبلیغاتی دموکرات‌ها را دارند یا برای پیوستن به این کمپین‌ها تلاش می‌کنند.

در تازه‌ترین اتفاق، کارلوس مونجه، مدیر سیاست‌های عمومی توییتر، برای پیوست به تیم تبلیغاتی جو بایدن از سمت خود استعفا کرده است.

مونجه پیش از ورود به توییتر در سال ۲۰۱۷، سابقه حضور در کاخ سفید در دوره اوباما (رئیس جمهور دموکرات آمریکا) و حضور در کمپین تبلیغاتی کلینتون را داراست.

براساس این گزارش، ماه گذشته نیز وابستگی یکی دیگر از مدیران توییتر به سیاستمداران دموکرات مورد توجه قرار گرفت؛ نیک پاچیلیو ، مدیر ارشد ارتباطات در توییتر ، سابقه دبیر مطبوعاتی و معاون دبیر مطبوعاتی کمالا هریس، در سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ را در رزومه خود دارد؛ هریس در صورت انتخاب جو بایدن، معاون اول او خواهد بود.

پاچیلو، که در نوامبر ۲۰۱۴ به عنوان همکار ارشد ارتباطات به توئیتر پیوست و بعداً به سمت مدیر ارتقا یافت، ماه گذشته، تخطی ترامپ از قوانین توییتر در خصوص بیماری کوید۱۹ را متذکر شده بود.

بیشتر ببینید:نگاهی به درگیری ترامپ با شبکه‌های اجتماعی

حضور مدیران ارشد توییتر در کمپین‌های سیاستمداران دموکرات بیش از پیش، دلیل تقابل این شبکه اجتماعی با رئیس جمهور جمهوری‌خواه آمریکا را روشن می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول