شبکه شاد ارتباط بین صنعت و بازار آموزش الکترونیکی را از بین برد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور با اعلام اینکه شبکه اختصاصی مدارس با نام «دانا» براساس تفاهم بین وزارت ارتباطات و و وزارت آموزش و پرورش آماده بهره‌برداری است می‌گوید که با این حال وزارت آموزش پرورش به دلیل استفاده از شبکه شاد، به کارگیری از دانا را متوقف کرده است.

» ادامه مطلب

نمی‌شود دست همه را بست و دست رئیس‌جمهور را باز گذاشت

عضو شورای عالی فضای مجازی در بیست‌وپنجمین محفل هم افزایی فعالین فضای مجازی پاک، از طرح «حمایت از توسعه و رقابت پذیری پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات پایه و کاربردی شبکه ملی اطلاعات» انتقاد کرد.

» ادامه مطلب

کاخ سفید پس از تیک‌تاک سراغ شرکت‌های گیمینگ مرتبط چین می‌رود

همان‌طور که ایالات متحده برای مسدود کردن وی‌چت و تیک تاک مسیری را در پیش گرفت، نامه‌های ارسال شده نیز می‌تواند فشار مضاعفی از سوی آمریکا برای مجبور کردن «تنسنت» به فروش سهام شرکت‌های فعال در صنعت بازی باشد.

» ادامه مطلب

دولت برای توسعه دولت الکترونیکی کم کاری می‌کند

عضو کمیته ارتباطات مجلس در صحن علنی مجلس از توسعه‌ نیافتگی دولت الکترونیکی انتقاد و اعلام کرد که دولت به صورتی در این حوزه کم‌کاری می‌کند که هر انسان عاقلی فکر می‌کند عمدی در کار است.

» ادامه مطلب

موفقیت هکرهای ایرانی در نفوذ به تلگرام و واتس‌اپ

روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به دو تحقیق جدید درباره امنیت سایبری، ادعا کرده است که هکرهایی که احتمالا با ایران در ارتباط هستند، موج جدیدی از جاسوسی سایبری علیه مخالفان راه‌انداخته‌اند.

» ادامه مطلب

استفاده از ظرفیت استریمرها برای معرفی بازی‌های ایرانی

معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در حاشیه مراسم اختتامیه اولین دوره آنلاین مسابقات ورزش‌های الکترونیک در رشته فیفا ۲۰ که با همکاری مشترک آپارات گیم و بنیاد برگزار شد، از همکاری با مرکز ملی فضای مجازی جهت صدور مجوزهای مجوزهای برگزاری مسابقات خبر داد.

» ادامه مطلب
1 2 3 41
جایزه همراه اول