هیئت آنلاین اقدامی جهادی است

مجازیست-رسول جلیلی، عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی در دیدار با خادمان هیئت آنلاین:

  • خوشحالم از اینکه یک کار جهادی در حوزه محتوای فضای مجازی را که طبق فتوای مراجع تقلیدمان از تعقیبات نماز مهم تر است انجام دادید. چنین کار جدی توسط کسانی که تجربه فنی و دغدغه ارزشی در فضای کشور دارند خیلی مغتنم است. داشتن تجربه استریمینگ در کنار یک نیاز اجتماعی جامعه اسلامی ایرانی به خصوص در سال ۹۹ که کرونا خیلی از معادلات را به هم زده است و خیلی از ساختارها را عوض کرده است، کار بسیار خوبی است.
  • جای چنین کاری خالی بود. کارهای دیگری هم البته انجام شده است. تعدادی از پلتفورم ها برخی از کارها را در گذشته انجام داده بودند اما به این صورت بوده که در کنار دیگر فعالیت ها به آن پرداخته اند. بعضی از زیرساخت ها یا سکوهای زیرساخت پخش محتوا در بیلبوردهای بزرگراهی تبلیغ کرده اند که بیایید اینجا مداحی ها و هیئت ها را مجانی ببینید. ولی آنها به عنوان بخشی از کارشان این را هم اضافه کرده اند و تبلیغات کرده اند. اینکه شما به صورت اختصاصی به این کار می پردازید خیلی جالب است. موفقیت شما به دلیل تمرکزتان در آینده حتما بیشتر خواهد بود.
  • هیئات خیلی خودشان را به هیئت آنلاین نزدیک تر می دانند تا به یک بخشی از یک پلتفورم عمومی که در آن محتواهای متعدد و مختلفی است. به ویژه اینکه اگر یک رییس هیئت و یک مداح بداند که محتوایش را کنار محتواهای همجنس خودش می گذارد مثل این است که در یک پاساژ تخصصی مغازه ای گرفته است. بنابراین نسبت به زمانی که قرار است در کنار محتواهای ۱۸۰درجه مقابل محتواهایش حضور داشته باشد، انگیزه بیشتری خواهد داشت.
  • امکاناتی که در سال ۹۹ برای هیئت های مذهبی از طریق سامانه هیئت آنلاین فراهم شد که مثلا پیامک مجانی ارسال کنند یا پنهای باند مجانی داشته باشند منحصر به فرد بوده، خیلی از هیئت های خانگی در حال حاضر بی یار و یاور هستند. قبل از هیئت آنلاین سامانه هایی مثل رادیو محرم را دیده بودم که همه مداحی ها را تجمیع کرده بودند اما پخش زنده نداشتند. بر این اساس این کار قاعدتا خواهد گرفت و شما موفق خواهید شد.

سامانه هیئت آنلاین به آدرس Heyatonline.ir به عنوان مرجع پخش زنده هیئات و مراسم های مذهبی فعالیت می نماید. مخاطبان می توانند از این طریق و یا استفاده از اپلیکیشن آن به محتواهای مذهبی دلخواه دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن هیئت آنلاین با بیش از ۳۰ هزار نصب فعال، محتوای سامانه را در اختیار کاربران قرار می دهد.

/روابط عمومی هیئت آنلاین/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول