فضای مجازی زنان را مورد هدف قرار می‌دهد

مجازیست-یونسی، مدرس فضای مجازی، در جمع فعالان مجازی بسیجیان پایگاه محدثه شهرستان بهار با اشاره به چالش‌ها و نگرانی‌های موجود در فضای مجازی:

  • امروزه بسترهای موجود در فضای مجازی از جمله تلگرام، توییتر، اینستا، فیس بوک و… بسیار متنوع شده است و کاربران مجازی در بیشتر این بسترها فعالیت می‌کنند.
  • این فعالیت‌ها در بسیاری از مواقع بدون هیچ آگاهی و فقط برای گذران اوقات فراغت مورد استفاده قرار می‌گیرد و این خود باعث چالش‌ها و نگرانی‌هایی می‌شود.
  •  نفوذ در هنجارها و باورها و عقاید به تدریج توسط متولیان فضای مجازی که جوامع پر قدرتی هستند به صورت جهانی تحت تاثیر قرار می‌گیرد و ناخودآگاه باعث تغییر در سبک زندگی‌ها می‌شود.
  • امروزه فضای مجازی زنان را در ابتدا مورد هدف قرار می‌دهد چراکه کشورهای غربی می‌دانند برای رسیدن به اهداف معاند خود، زن که محور مهم خانواده است را باید تحت تاثیر قرار دهد تا اهداف وی به ثمر برسد .
  • زن، مسئول پرورش نسل آینده است که تغییر فکر و تربیت بانوان در خانواده با استفاده از بی‌حجابی، بی‌حیایی، شکستن مرز محرم و نامحرم باعث تربیت به سبک غرب و فراموش شدن هدف متعالی زندگی با توجه به زندگی اولیا و بزرگان دین را باعث می‌شوند.

/بسیج/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول