اضافه شدن قابلیت سنجاق گفتگو در واتس‌اپ

مجازیست-در آخرین نسخه‌ی بتای واتس‌اپ (از نسخه‌ی ۲٫۱۷٫۱۶۲ به بعد) حالا می‌بینیم که می‌توان گفتگوها را در بالای صفحه سنجاق یا اصطلاحاً پین کرد. چند ماه پیش بود که تلگرام قابلیت مشابهی را معرفی کرد. سنجاق‌کردن گفتگوها در بالای صفحه یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌هاست؛ چرا که پیدا کردن گفتگوهای پرمصرف شما، مثل نزدیک‌ترین دوست‌ها یا گروه‌ها در بین انبوه گفتگوها بسیار دشوار خواهد بود.

برای سنجاق‌کردن گفتگوها در واتس‌اپ، کافی‌ست روی گفتگوی مورد نظر دستتان را نگه دارید و از لیست دکمه‌هایی که در بالای صفحه ظاهر می‌شوند، شامل دکمه‌های مخصوص آرشیو کردن، بی‌صدا کردن و پاک کردن، دکمه‌ی سنجاق‌شکل را فشار دهید تا گفتگوی مربوطه صرف نظر از اینکه آخرین پیام آن مربوط به چه زمانی می‌شود، همواره بالاتر از سایر گفتگوها و گروه‌های واتس‌اپی شما باشد. لازم به ذکر است برخلاف تلگرام، در واتس‌اپ تنها می‌توانید سه گفتگو را سنجاق نمایید.

جهت دریافت آخرین نسخه‌ی بتای واتس‌اپ که شامل این قابلیت نیز می‌شود، می‌توانید به APKMirror مراجعه نمایید یا در صورت تمایل به دریافت مستقیم نسخه‌های بتای این نرم‌افزار از پلی‌استور، ضمن عضویت در تیم رسمی بتا تسترهای واتس‌اپ، منتظر بروزرسانی خودکار این اپلیکیشن باشید.

/فارنت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول