توافق غول‌های مجازی درباره «محتوای مخرب»

مجازیست-فیس‌بوک، یوتیوب و توییتر در مورد نحوه تعریف محتوای مخرب با تبلیغ‌دهندگان اصلی به توافق رسیدند.

طی این توافقنامه با فدراسیون جهانی تبلیغ کنندگان، شبکه‌های اجتماعی بر طبق تعاریفی یکسان به مواردی مانند مطالب حاوی نفرت‌پراکنی، خشونت و قلدری رسیدگی می‌کنند.

در پی این توافق برندها و تبلیغ‌دهندگان هم برای کنترل محل و نحوه نمایش تبلیغات خود ابزارهای بهتری در اختیار خواهند داشت.

این توافق به دنبال تحریم فیس‌بوک در اوایل سال جاری است که بیش از هزار شرکت تبلیغاتی از ارسال تبلیغات به فیس‌بوک خودداری کردند.

/بی‌بی‌سی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول