واتس اپ به زودی قابلیت محتوای چندرسانه‌ای منقضی‌شونده را اضافه می‌کند

مجازیست-طبق گزارش‌ها واتس اپ بر قابلیتی تمرکز کرده است که محتواهای چندرسانه‌ای ارسال‌شده پس از دیده شدن به صورت خودکار حذف می‌شوند.

گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد واتساپ کار کردن روی این قابلیت را شروع کرده است و به زودی آن‌ها را ارائه می‌کند. طبق گزارش WABetaInfo تیم توسعه این اپ بر قابلیت محتوای چندرسانه‌ای منقضی‌شونده کار می‌کند. در این قابلیت کاربران پس از انتخاب عکس، ویدیو یا گیف با هدف ارسال به مخاطب می‌توانند گزینه‌ای را انتخاب کنند که محتوای ارسال‌شده پس از مدتی حذف شوند.

حذف شدن این پیام‌ها به دیده‌شدن آن‌ها بستگی دارد. در حقیقت پس از مشاهده شدن اثرهای آن از صفحه چت پاک می‌شود و پیامی مبتنی بر این محتوای چندرسانه‌ای منقضی شده است مشاهده نخواهد شد. روش نمایش محتواهای منقضی‌شونده به صورتی است که کاربران می‌توانند آن را از ظاهری که دارند تشخیص دهند و بدانند که پس از مشاهده شدن ناپدید می‌شوند.

در حال حاضر مدت زمان مشخصی برای حذف کردن محتوا پس از مشاهده شدن در نظر گرفته نشده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد زمانی که چت بسته شود فایلی که برای مخاطب ارسال می‌شود به صورت خودکار حذف می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست نیست که حذف محتواها وابسته به چت شدن چت به دست فرستنده یا دریافت‌کننده پیام است. اما به احتمال زیاد دریافت‌کننده پیام مد نظر است. همچنین پیامی درباره منقضی شدن پیام‌های چندرسانه‌ای در قالب چت مشاهده نمی‌شود و نحوه عملکرد این قابلیت به صورتی خواهد بود که گویا هیچ فایل چندرسانه‌ای ارسال نشده است.

ممکن است فرد دریافت‌کننده پیام بخواهد از آن اسکرین‌شات بگیرد. در حال حاضر مشخص نیست که واتساپ به صورت خودکار از این کار جلوگیری می‌کند یا خیر. ممکن است مانند اسنپ‌چت عمل کند و زمانی که دریافت‌کننده پیام بخواهد از آن اسکرین‌شات بگیرد این موضوع به فرستنده اطلاع داده می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که این پیام‌رسان چه زمانی این قابلیت را اضافه می‌کند.

/مدیات/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول